5 raske spørsmål – del 36

Heisann og hoppsann!

I dag kom 5 nye spørsmål fra min svenske bloggvenninne Maria (@mariasvardag), som jeg henger med å svarer på. Du kan forresten sjekke ut bloggen hennes HER.

Spørsmål 1: Har du et hett temperament?

Svar: Det kan man trygt si, det er både hett og ekstremt eksplosivt.

 

Spørsmål 2: Du får et håndskrevet gratulasjonskort. Sparer du på det, eller kaster du det etter en stund?

Svar: Om det er en håndlaget kort (scrapping), eller et fra en spesiell person så sparer jeg det uten tidsbegrensning. De andre blir nok kastet etter hvert.

 

Spørsmål 3: Har du noen gang tatt en bilde av en kjendis, og bedt frisørdamen om samme frisyre?

Svar: Jeg har aldri tatt bilde av en kjendis, men som veldig ung kan jeg nok ha revet ut et bilde av et ukeblad å tatt med til frisørdamen. Nå gjør jeg ikke det.

 

Spørsmål 4: Foretrekker du en kvinnelig eller mannlig gynekolog?

Svar: Har vært hos begge, og vil nok si at jeg foretrekker en kvinnelig gynekolog.

 

Spørsmål 5: Hvem av disse ordene: fyllesjuk, regninger eller støvsuging skulle du helst aldri høre om mer?

Svar: Kan jeg svare alle sammen…? Må bli fyllesjuk, selv om jeg nesten aldri blir det. Jeg drikker ellers svært sjelden alkohol. Regninger må betales, og støvsuge må jeg også ellers gror jeg ned av hybelkaniner og annen skit.

 

 

15 kommentarer

Siste innlegg