5 raske spørsmål – del 35

Heisann og hoppsann!

I dag kom 5 nye spørsmål fra min svenske bloggvenninne Maria (@mariasvardag), som jeg henger med å svarer på. Du kan forresten sjekke ut bloggen hennes HER.

Spørsmål 1: Hvilken årstid syntes du er den beste?

Svar: Vår, sommer og høst er mine favoritter og jeg kan ikke skille på dem. Vinteren kan vi bare glemme.

 

Spørsmål 2: Shorts eller skjørt?

Svar: Jeg har verken kropp enn ben til noen av delene, men om jeg måtte velge så hadde det blitt skjørt.

 

Spørsmål 3: Hva skremmer deg mest?

Svar: Jeg vet ikke hva som skremmer meg mest, men det å ikke kunne klare meg økonomisk er faktisk skremmende.

 

Spørsmål 4: Hva kan du snakke om i flere timer i strekk?

Svar: Haha, bare gi meg et tema så setter jeg i gang

 

Spørsmål 5: Hvilken barnslig ting liker du fortsatt å gjøre?

Svar: Jeg samler på ting i stor skala. Som barn var det glansbilder, duringer og diverse samlekort. I voksen alder var det først griser i alle størrelser, og nå er det Rainbow High dukker 😉

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg