5 raske spørsmål – del 34

Heisann og hoppsann!

I dag kom 5 nye spørsmål fra min svenske bloggvenninne Maria (@mariasvardag), som jeg henger med å svarer på. Du kan forresten sjekke ut bloggen hennes HER.

Spørsmål 1: Hva betyr hverdagsluksus for deg?

Svar: Den første koppen med kaffe på morgenen, egenpleie av kroppen og ansiktet og ikke minst et besøk hos fotpleien. Egentlig kunne jeg lage en lang liste…

 

Spørsmål 2: Hvor reiste du første gangen du var i et fly?

Svar: Det var i 1980 og da gikk ferden til London for å besøke en venninne som jobbet som aupair.

 

Spørsmål 3: Om du kan velge, vil du ha bare mannlige eller kvinnelig kolleger?

Svar: Helt klart bare menn for de er mer reale og ærlige. Kvinner kan mange ganger være noen ordentlig bitcher, og smiler deg opp i ansiktet samtidig som de dolker deg i ryggen når du snur deg. Tro meg jeg har fått erfare det, flere ganger.

 

Spørsmål 4: Om du skulle bli invitert på date med bare 1 times varsel, vet du med en gang hva du skulle ha på deg?

Svar: Dersom jeg kjenner vedkommende, så ja 😉Å jeg går jo ikke på blind dates, så da er det ikke noe problem.

 

Spørsmål 5: Har du noen gang løyet eller polert yrkestittelen din på fest, bare for å virke mer interessant?

Svar: Nei aldri, for jeg er stolt av jobben min og har aldrig hatt noe behov for glorifisere den.

 

8 kommentarer

Siste innlegg