5 raske spørsmål – del 33

Heisann og hoppsann!

I dag kom 5 nye spørsmål fra min svenske bloggvenninne Maria (@mariasvardag), som jeg henger med å svarer på. Du kan forresten sjekke ut bloggen hennes HER.

Spørsmål 1: Kan du nevne en ting som de aller fleste ikke vet om deg?

Svar: Hihi nei, for det folk ikke vet trenger de ikke å vite 😉

 

Spørsmål 2: Hvor befant du deg på kvelden den 31 desember 1999?

Svar: Jeg var sammen med foreldrene mine den gangen, og tok farvel med 1900-tallet å feiret inn 2000-tallet. Det var viktig å være med dem for min far var ikke frisk. Dessverre så gikk han bort i slutten av den nye århundret.

 

Spørsmål 3: Er det virkelig sant at tiden leger aller sår?

Svar: Nei den gjør ikke, men det blir etter hvert lettere å håndtere det som er vanskelig og vondt.

 

Spørsmål 4: Er det viktig for deg å ha et stort sosialt nettverk eller et lite antall nære venner?

Svar: Det er helt klart mer viktig med en liten gruppe gode og nære venner jeg kan stole på, enn et stort sosialt nettverk.

 

Spørsmål 5: Har du noen gang kjørt i ambulanse?

Svar: Nei det har jeg ikke gjort.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg