5 raske spørsmÃ¥l – del 32

Heisann og hoppsann!

I dag kom 5 nye spørsmål fra min svenske bloggvenninne Maria (@mariasvardag), som jeg henger med å svarer på. Du kan forresten sjekke ut bloggen hennes HER.

Spørsmål 1: Når du var liten, hva ville du bli når du ble stor?

Svar: Jeg ville jobbe i barnehage, og fikk muligheten i arbeidsuken i 8 klasse på skolen. Ble raskt kurert for det valget, for med mitt djevelske temperament gikk ikke det. Noe jeg oppdaget allerede etter første dagen.

 

Spørsmål 2: Har du noen gang blitt så misfornøyd etter et frisørbesøk, at du har begynt å gråte?

Svar: Misfornøyd har jeg nok blitt, men ikke så ille at jeg har begynt å gråte.

 

Spørsmål 3: Hva er det mest romantiske øyeblikket i ditt liv?

Svar: Det vil jeg beholde for meg selv 💞

 

Spørsmål 4: Reiser du helst med tog, fly eller bil når du skal reise langt av sted?

Svar: Kan jeg kjøre bil, ja så gjør jeg helst det. Noen reisemål er utenfor landets grenser, og da har jeg flydd med flyskrekken sittende helt opp i halsen.

 

Spørsmål 5: Irriterer det deg at noen leser boken eller avisen din over skulderen, når du reiser med tog eller buss?

Svar: Ikke i det hele tatt, så lenge de ikke ber meg om å vente med å snu om til neste side, hihi 🤣

#utfordring #spørsmålogsvar

 

6 kommentarer

Siste innlegg