5 raske spørsmÃ¥l – del 30

Heisann og hoppsann!

I går kom 5 nye spørsmål fra min svenske bloggvenninne Maria (@mariasvardag), som jeg henger med å svarer på. Du kan forresten sjekke ut bloggen hennes HER.

Spørsmål 1: Nevn noe som du ofte utsetter hver gang det skal gjøres.

Svar: Alt som har med bilen å gjøre, EU kontroll, dekkskifte og service ol. Det koster en del, og nå det nærmer seg er det ofte lite med penger på bankkontoen.

 

Spørsmål 2: Har du noen gang stukket av fra å betale regningen, f.eks på en restaurant?

Svar: Nei aldri, men har truet med det en gang. Kelneren kom aldri med regningen og vi hadde en tid å passe. Gikk derfor bort til innehaveren å sa at hvis vi ikke fikk betale NÅ så gikk vi uten. Da endelig kom kelneren og vi fikk betale.

 

Spørsmål 3: Nevn en ting du er veldig dårlig på.

Svar: Å beregne hvor mye tid jeg trenger for å rekke en avtale og lignende.

 

Spørsmål 4: Er du av typen som skriker og banner når du forsøker å sette sammen et IKEA møbel?

Svar: JA og atter JA, for det finnes ikke noe mer frustrerende å sette sammen et møbel derfra.

 

Spørsmål 5: Har du blitt stoppet av politiet noen gang?

Svar: Å ja, men ikke for at jeg kjørte for fort. Vel jeg gjorde det, men det var ikke derfor. Laget allikevel kø og ble vinket inn av politiet. Hadde barn i bilen og kjørte derfor ikke fult så fort som jeg pleide å gjøre. Politiet hadde fartskontroll, og fikk ikke tatt noen syndere. Det skjedde da jeg var tidlig i 20 årene, og jeg syntes det var så flaut.

 

#utfordring #spørsmålogsvar

 

9 kommentarer
    1. Artig å lese svarene dine. Lærer stadig nye ting om deg 😀 Jeg utsetter også alt som har med bil å gjøre, også fylling av bensin 😅

      1. Så gøy at du syntes det 🥰 Vet mange syntes det er tullete med disse spørsmålene, men jeg syntes det er gøy. Dessuten er det jo en fin måte å vise hvem og hvordan jeg er. Ikke alltid at det kommer fram i de daglige innleggene. Ha en nydelig torsdagskveld 🥰

    2. Artig å se, en grei måte å bli kjent med deg på. Men det er rart dette, en får en oppfatning av hverandre, så jeg har tenkt du er er et lovlydig menneske, men kan ha temperament :). Klem <3

      1. Personligheten kommer nok godt fram når man svarer på disse spørsmålene, så det er en fin måte å bli kjent med en person på. Du traff spikeren midt på hode, når du beskriver meg. Jeg har alltid hatt en farlig temperament, som heldigvis har blitt noe mildere med årene. Lovlydig er jeg nok også, men kan finne på å tøye grensene 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg