5 raske spørsmål – del 29

Heisann og hoppsann!

På onsdag i forrige uke kom 5 nye spørsmål fra min svenske bloggvenninne Maria (@mariasvardag), som jeg først oppdaget i dag. Du kan forresten sjekke ut bloggen hennes HER.

Spørsmål 1: Nevn tre ting du er takknemlig for.

Svar: Mine venner, at jeg så langt ikke har fått Covid og at jeg fortsatt har en jobb å gå til.

 

Spørsmål 2: Om du kunne velge på nytt hva du ville arbeide med, hva ville du valgt da?

Svar: Ettersom jeg er både ord og tallblind, så ville det ikke ha vært et yrke på kontor. Jeg vet ikke akkurat hva, men noe hvor jeg kunne få uttrykt meg mer kreativt hadde hvert perfekt.

 

Spørsmål 3: Om du våknet en morgen å kunne få snakke et annet språk, hvilket ville du ha valgt?

Svar: Jeg har tre språk jeg har lyst til å lære meg, spansk, gresk og islandsk. Om jeg bare kunne velge et av de, måtte det bli spansk.

 

Spørsmål 4: Kan du fortelle om en gang du hadde englevakt?

Svar: Det har jeg nok hatt flere ganger. En av gangene skjedde for mange år siden nede på Jernbanetorget t-bane stasjon. Jeg ble dyttet til (ikke med mening) av en person som hastet nedover perrongen. Jeg mistet balansen og ramlet overende og ble liggende med overkroppen utenfor perrongen i det banen kom. Jeg klarte ikke å komme meg opp selv, men en våken person dro meg opp og unna i siste liten.

 

Spørsmål 5: Har du noen gang rotet igjennom en støvsugerpose, etter noe du har støvsuget opp?

Svar: Med katter i huset ligger det alltid små leker på gulvet, og selv om jeg forsøker å plukke opp før jeg støvsuger er det alltid noen under et møbel som forsvinner. Spesielt de små strikkede musene med Catnip inni har jeg hentet ut av posen flere ganger.

#utfordring #spørsmålogsvar

 

6 kommentarer
      1. Jeg liker disse 5 spørsmålene som kommer sånn stykkevis, mange av dem er litt vanskelig innimellom. Hendelsen på T-banen var veldig skremmende, og jeg var sikker på at min siste time var kommet. Ja det skjer nok at ting havner i støvsugerposen med jevne mellomrom 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg