5 raske spørsmål – del 28

Heisann og hoppsann!

I romjulen kom 5 nye spørsmål fra min svenske bloggvenninne Maria (@mariasvardag), som jeg først oppdaget i dag. Du kan forresten sjekke ut bloggen hennes HER.

Spørsmål 1: Hvilken person er den mest interessante personen du noen gang har møtt?

Svar: Det tror jeg må være Jace Everett, som kanskje er mest kjent for låten Bad things. Jeg møtte han etter en konsert, og pratet en stund med han etterpå over en øl. Han var så hyggelig 🥰

 

Spørsmål 2: Hvilken ukedag er den verste etter din mening?

Svar: Mandag, da jeg jobbet 100% Nå syntes jeg egentlig at alle er helt greie.

 

Spørsmål 3: Om du bare fikk se filmer i en sjanser, hvilken hadde du valgt da? (komedie, actionfilm osv.)

Svar: Helt klart actionfilm, som er det jeg ser mest av nå også.

 

Spørsmål 4: Hvilket er det verste musikkinstrumentet som finnes?

Svar: Det finnes ikke etter min mening. Her er det nok mer den som spiller på det som avgjør det. Om hen kan spille i det hele tatt.

 

Spørsmål 5: Hvilken kroppsdel hos det motsatte kjønn, er du mest tiltrukket av?

Svar: Her går jeg ut fra at det er med “klær på”, og da er det øyne og noen ganger hendene.

 

#utfordring #spørsmålogsvar

 

4 kommentarer
    1. Veldig mange gode og kreative spørsmål du får fra din bloggvenninne. Noen ganger får jeg lyst å kopiere noen av de. Ja, mandager er verst når man må tidlig på jobb etter helg.

      1. Det kommer veldig varierte spørsmål fra Maria, noen ganger er de enkle og overfladiske. Andre ganger må gå i meg selv for å kunne svare. Det er bare kopiere å låne hvis du har lyst.
        Min arbeidsuke start på tirsdag, og jeg burde jo egentlig komme meg ut av senga tidlig på mandag så det ikke blir så hardt dagen etter. Skjer aldri, selv om jeg hver søndag sier til meg selv at sånn må det bli 😉

        1. Ja, det kan være jeg låner noen. Skal såfall nevne henne.. Hehe, ja å komme seg tidlig opp mnr man ikke må er ikke alltid lett.. Det har jeg hatt probemmer med også. 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg