5 raske spørsmÃ¥l – del 24

Heisann og hoppsann!

I dag kom 5 nye spørsmål fra min svenske bloggvenninne Maria (@mariasvardag), som jeg henger med å svarer på. Du kan forresten sjekke ut bloggen hennes HER.

Spørsmål 1: Bruker du å øve på hva du skal si før du ringer en telefonsamtale?

Svar: Nei, når det gjelder private samtaler. Ja, noen ganger i forbindelse med jobb. Alle samtaler der er ikke alltid like enkle.

 

Spørsmål 2: Hva- om noe – syntes du ikke man skal spøke/tulle med?

Svar: I utgangspunktet syntes jeg man kan spøke/tulle med det meste, så lenge man ikke sårer eller mobber noen.

 

Spørsmål 3: Briller/linser eller har du ikke behov av noen av delene?

Svar: Da jeg gikk i 3 – 4 klasse ble det oppdaget at jeg så dårlig, men bare på 1 øye, det høyre. Jeg fikk da lesebriller med lapp på venstre øye. Så hadde jeg en periode hvor jeg bare brukte 1 linse, men måtte slutte med det da øyet var konstant irritert. Da hadde også syntes blitt svekket på begge øynene, så nå bruker jeg briller hver dag hele tiden.

 

Spørsmål 4: Hvilke fem ingredienser må du ha i en taco?

Svar: Kjøttdeig, salat + ruccula, ost, tomat og mais.

 

Spørsmål 5: Har du noen arr, og hvordan fikk du det/dem?

Svar: Ja jeg har mange… Lekte med kniv som barn og stakk den lang inn under huden, og nedover venstre langfinger. Noen har jeg fra kattene når vi har lekt, eller når de ikke ville noe de måtte. X-antall etter å ha fjernet føflekker og myggstikk. Sistnevnte for at jeg ikke tåler mygg, og noen av stikkene kapsler seg inn å må fjernes.

 

#utfordring #spørsmålogsvar

 

2 kommentarer
      1. Ja jeg må henge med vettu 😉 Jobbsamtaler kan være veldig vanskelige, og da kan det nok hende at jeg må forberede meg litt ekstra å gå igjennom hva jeg skal si i forveien.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg