5 raske spørsmÃ¥l – del 22

Heisann!

I dag kom 5 nye spørsmål fra min svenske bloggvenninne Maria (@mariasvardag), som jeg henger med å svarer på. Du kan forresten sjekke ut bloggen hennes HER.

Spørsmål 1: Foretrekker du å bade i havet eller i poolen?

Svar: Jeg er ikke så veldig glad i å bade lenger, men jeg foretrekker nok poolen om jeg må.

 

Spørsmål 2: Har du fått bot for å kjøre for fort noen gang?

Svar: Nei det har jeg aldri fått.

 

Spørsmål 3: Når var du i kirken sist?

Svar: Jeg går bare i kirken når jeg MÅ, og sist gang jeg var der var i forrige måned. Da var jeg i begravelse til en nabo.

 

Spørsmål 4: Har du noen piercing?

Svar: Nei, det har jeg ikke.

 

Spørsmål 5: Sivilstand?

Svar: Jeg er singel, og har det fint med det.

 

#utfordring #spørsmålogsvar

3 kommentarer
      1. Så koselig å høre 🥰 Jeg var den rene havfruen som barn og litt opp i tenårene, og så var jeg på Colosseum kino i Oslo (magastort læret) og så Haisommer. Jeg vet det er idiotisk, men jeg følte meg ikke trygg i vannet. Bare det at tangen kilte meg på leggen da den fløt forbi, fikk meg i total panikk 🙈

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg