5 raske spørsmål – del 20

Heisann!

I dag kom 5 nye spørsmål fra min svenske bloggvenninne Maria (@mariasvardag), som jeg henger med å svarer på. Du kan forresten sjekke ut bloggen hennes HER.

Spørsmål 1: Hvor lang er du?

Svar: Jeg er 175 cm sist jeg målte meg.

 

Spørsmål 2: En vakker person?

Svar: Ettersom alle spørsmålene er personlig, går jeg ut fra at spørsmålet er om jeg syntes jeg selv er en vakker person. Jeg mener selv at jeg er helt vanlig, verken det ene eller det andre.

 

Spørsmål 3: Hvor gammel er du om fem år?

Svar: Da er jeg 66 år, hm hvor ble alle årene av…

 

Spørsmål 4: Foredrar du å ringe eller sende SMS?

Svar: Her blir det et Ole Brumm svar, ja takk begge deler.

 

Spørsmål 5: Hvilken øyenfarge har du?

Svar: De er blå.

 

#utfordring #spørsmålogsvar

 

10 kommentarer
    1. Jeg er 158, og har krympet noen centimeter siden mine yngre dager, da var jeg 162.
      SMS er å foretrekke for min del. Jeg kan virkelig ikke fordra å snakke i telefonen. Men ansikt til ansikt, det er favoritten 🙂
      Hvis det noen ganger er vriene spørsmål, så er det bra at det ikke er så veldig mange av dem i det minste 😉 Men disse du hadde her, de var jo fine. Og vakker, ja det er du jo ♥

      1. Jeg har også krympet et par cm, for da jeg gikk på ungdomsskolen var jeg 177. Allikevel var jeg ikke den høyeste av jentene, en annen jente i klassen var det med sine 180 cm. Noen ganger er det fordel å ringe, da det er lettere å gjøre seg forstått når man snakker. Andre ganger er det veldig greit med en SMS. Åååå tusen takk så snilt sagt 🥰 Noen av spørsmålene kan noen ganger være litt vanskelig å svare på, men disse var i grunnen greie 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg