5 raske spørsmål – del 19

Photo fra Pixabay
Photo fra Pixabay

Heisann!

I dag kom 5 nye spørsmål fra min svenske bloggvenninne Maria (@mariasvardag), som jeg henger med å svarer på. Du kan forresten sjekke ut bloggen hennes HER.

Spørsmål 1: Har du hatt noe kallenavn?

Svar: Ettersom jeg het Vera og alltid gikk rundt å sang, ble jeg ofte kalt Vera Lynn etter den engelske sangerinnen med samme navn. Da jeg endret og la til min biologiske fars etternavn i voksen alder, bestemte jeg meg for å endre fornavn fra bare Vera til Vera Lynn.

 

Spørsmål 2: Hva syntes du er viktig i et vennskapsforhold?

Svar: At vedkommende er til å stole på, stiller opp og lytter når det er behov for det, og ikke går rundt å forteller videre til andre ting som blir sagt i fortrolighet. De samme verdiene gjelder også for meg selv.

 

Spørsmål 3: Hvis du hadde fått en datter, hvilket navn hadde fått da?

Svar: Da jeg aldri har ønsket å få barn, har jeg aldri tenkt på hva hun eventuelt skulle hete.

 

Spørsmål 4: Din dårligste egenskap?

Svar: Sukk, det må være at når jeg åpner en pose med godis eller annet usunt, ikke klarer å la det være igjen noe i posen 🙊

 

Spørsmål 5: Hva velger du, godis eller chips?

Svar: Sorry altså, her må jeg si som Ole Brumm/Nalle Puh… Ja takk begge deler 😊

#utfordring #spørsmålogsvar

 

6 kommentarer
    1. Gode spørsmål og gode svar som vanlig! Jeg tenker også på sangerinnen når jeg tenker på deg!
      Svar nr. 2 <3 er ganske så viktig ja! Det er vennskap og fortrolighet.

      1. Tusen takk 🥰 Det er mange som har tenkt på henne den flotte sangerinnen, og mange ganger kommet med spøkefulle kommentarer om at jeg burde ta hen sang 😊 Ja et godt vennskap med fortrolighet er viktig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg