5 raske spørsmål – del 18

Heisann!

I dag kom 5 nye spørsmål fra min svenske bloggvenninne Maria (@mariasvardag), som jeg henger med å svarer på. Du kan forresten sjekke ut bloggen hennes HER.

Spørsmål 1: Hva er ditt mellomnavn?

Svar: Jeg har ikke noe mellomnavn da etternavnet mitt skrives med bindestrek, Bråthen-Gylstrøm.

Spørsmål 2: Fortell om noen du virkelig beundrer?

Svar: Jeg beundrer to personer, og det er mine adoptivforeldre. De som valgte å adoptere akkurat meg 💖

Spørsmål 3: Hva er/var det beste med din mamma og pappa?

Svar: At de elsket meg betingelsesløst uansett hvor dårlig og ufordragelig jeg oppførte meg. For mitt eksploderende temperament var ikke lett å hanskes med i tenårene. Noen ganger var det så ille at jeg ikke likte meg selv en gang 😡

Spørsmål 4: Hvordan vil du helst bli trøstet når du er lei deg?

Svar: Da vil jeg ha en god og varm klem som varer lenge.

Spørmål 5: Hvordan så rommet ditt ut når du var liten?

Svar: Da jeg var veldig liten har jeg ikke noe minne av, men fra ca 5 – 6 års alderen har jeg noen bilder i fotoalbumet mitt som viser det. På veggene hadde jeg hvit tapet med små rosa blomster. Jeg hadde en liten bokhylle, nattbord og seng malt i en rødbrun lakkfarge. Da jeg ble 7 år fikk jeg et brukt skrivebord med skinninnlegg i bordplaten og 3 eller 4 skuffer på høyre side.

#spørsmålogsvar #utfordring

18 kommentarer

Siste innlegg