5 raske spørsmål – del 17

Photo fra Pixabay
Photo fra Pixabay

Heisann!

I dag kom 5 nye spørsmål fra min svenske bloggvenninne Maria (@mariasvardag), som jeg henger med å svarer på. Du kan forresten sjekke ut bloggen hennes HER.

Spørsmål 1: Hva er mer vanskelig for deg? Fortelle noen at du elsker dem eller at du ikke elsker dem tilbake?

Svar: Det kommer nok litt ann på situasjonen, men jeg det er nok å fortelle noen at jeg ikke elsker de tilbake er det verste.

 

Spørsmål 2: Er du vanligvis sent ute, tidlig eller til rett tid?

Svar: Jeg har alltid dårlig tid, for det skjer bestandig noe som gjør at jeg må stresse for å komme meg av gårde. I tillegg til at jeg er dårlig på å beregne tiden det tar for å komme dit jeg skal. For det meste kommer jeg til rett tid, men dessverre så er jeg også sent ute noen ganger.

 

Spørsmål 3: Liker du sjokolade?

Svar: Her burde jeg nok si nei, men svaret er nok JA.

 

Spørsmål 4: Liker du dager med regn eller vinterdager med mye snø best?

Svar: Jeg liker egentlig ingen av delene, men ettersom kroppen min fungerer så dårlig om vinteren når det er kalt, så må jeg velge regnværsdagene.

 

Spørsmål 5: Hva gjør du på fritiden din?

Svar: Med en gang tenkte jeg, gjør jeg noe i det hele tatt…, og selvsagt gjør jeg det. Jeg blogger, driver med håndarbeid, leser litt, går litt tur og er med venner og sikkert mye mer 😉.

#utfordring #spørsmålogsvar

 

2 kommentarer
      1. Så artig at du syntes det 🥰 Det var en stund siden sist, så jeg trodde ikke at det ville komme flere sånn spørsmål.
        Ha en fortsatt fin kveld 🥰

        Forresten så var det gøy å se bloggen din på Topplista i dag 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg