5 raske spørsmål – del 16

Free photo from Pixabay
Free photo from Pixabay

 

Heisann!

I dag kom 5 nye spørsmål fra min svenske bloggvenninne Maria (@mariasvardag), som jeg henger med å svarer på. Du kan forresten sjekke ut bloggen hennes HER.

Spørsmål 1: Skulle du heller ha nysgjerrige eller bråkete naboer?

Svar: Egentlig ingen av delene, men om jeg må velge så må det bli nysgjerrig. De kan du stenge ute, men de som bråker….

 

Spørsmål 2: Hvilken farge har du på tannbørsten?

Svar: Jeg har en elektrisk tannbørste som er hvit med blå av/på knapp.

 

Spørsmål 3: Har noen ved et uhell sett deg naken?

Svar: Hihi, ja da vi fikk nye plater på veggene av blokken. Jeg glemte at det var stillase utenfor. Hadde dusjet og tok ikke på meg noe da jeg skulle hente et håndkle i skapet i entreen. Å der rett utenfor soveromsvinduet mitt, med god utsikt til entreen, satt en dansk arbeider å glante inn 🙈

 

Spørsmål 4: Hvilket er det aller beste husdyret du har eid?

Svar: Alle mine husdyr har vært best i den tiden jeg har hatt dem. Allikevel er jeg nok mest glad i kattene mine, som jeg har nå.

 

Spørsmål 5: Hvilken del av kroppen din er du mest fornøyd med?

Svar: Hmm, kroppen min er ikke noe å skryte av, men det er en ting er jeg ganske fornøyd med. Det er huden min, jo da jeg har en del brune flekker i ansiktet etter at jeg forbrant ansiktet mitt, allikevel er jeg veldig fornøyd med den. Mest for at jeg ikke har så mye rynker. Smilerynker har jeg, men ikke så mye annet.

#utfordring #spørsmålogsvar

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg