5 raske spĂžrsmĂ„l – del 15

Photo from Pixabay
Photo from Pixabay

Heisann og hoppsann!

I dag kom det 5 nye spÞrsmÄl fra min svenske bloggvenninne Maria (@mariasvardag ), som jeg henger med Ä svarer pÄ. Du kan forresten sjekke ut bloggen hennes HER.

SpÞrsmÄl 1: Hvilke tre ting vill du aldri bruker penger pÄ?

Svar: Her blir jeg svar skyldig altsĂ„ đŸ€” Det er sikkert flere enn tre ting jeg aldri vil bruke penger pĂ„, men jeg kan ikke komme pĂ„ noe her og nÄ  Etter at jeg har postet innlegget, vil det sikkert dukke opp noe.

 

SpÞrsmÄl 2: Hva kan du prate om uavbrutt i flere timer?

Svar: Hihi, jeg kan snakke om hva som helst i timevis, sÄnn er det nÄr man har munndiaré.

 

SpÞrsmÄl 3: Er du bekymret over hva andre tenker om deg?

Svar: Nei det har jeg sluttet med for mange Är siden.

 

SpÞrsmÄl 4: Hva var drÞmmejobben din da du var liten?

Svar: Det var Ä jobbe i barnehage, men etter Ä ha prÞvd det i arbeidsuken i 8 klasse pÄ skolen, skjÞnte jeg at det ikke var noe for meg. Mitt eksplosive temperament passet ikke til Ä jobbe med barn.

 

SpÞrsmÄl 5: Hva er bedre, lytte til hjertet eller til hode?

Svar: Det beste er nok Ă„ lytte til hode, men jeg tar meg ofte i Ă„ lytte til hjerte og kommer i konflikt med meg selv 🙈

#utfordring #spÞrsmÄlogsvar

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg