5 raske spørsmål – del 13

Photo from Pixabay
Photo from Pixabay

Heisann og hoppsann!

I dag kom det 5 nye spørsmål fra min svenske bloggvenninne Maria (@mariasvardag ), som jeg bestemte meg for å svare på. Du kan forresten sjekke ut bloggen hennes HER.

Spørsmål 1: Spiser du noe hvor “best før datoen” er passert?

Svar: Både ja og nei er vel svaret på det. Pålegg som ost og salami ol gjør jeg det med. Jeg kan skjærer bort mugg på ost, hvis den ellers ser spiselig ut. Andre pålegg er jeg nok mer forsiktig. Når det gjelder kjøtt/kjøttdeig, kylling og fisk så må jeg nok si nei det gjør jeg ikke.

 

Spørsmål 2: Hvilken er den høyeste bygningen du har vært i?

Svar: Jeg er ikke så bereist, og har ikke vært oppe i så mange høye bygninger. Her i Norge blir det vel Oslo Plaza hotell, som det het den gangen. Hvis pariserhjulet London Eye kan gå under den kategorien, så har jeg vært oppe i den.

 

Spørsmål 3: Har du noen gang snoket i noens baderomsskap?

Svar: Nei det har jeg aldri gjort. Jeg åpner aldri skaper på badet eller andre steder når jeg er på besøk, uten å spørre om lov først. Nå vet jeg at enkelte har det som en hobby og attpåtil snakker om det med stor iver etterpå, men ikke jeg nei.

 

Spørsmål 4: Har du noen gang gjemt et klesplagg i en butikk, for så å komme tilbake å kjøpe det senere?

Svar: Niks, har jeg lyst på et klesplagg og ikke kan kjøpe det der og da, ber jeg de som jobber i butikken om å holde det av for meg.

 

Spørsmål 5: Hva er det morsomste man kan gjøre, om man får gjøre hva som helst i løpet av 5 timer?

Svar: Ettersom jeg bor selv, og ikke behøver å ta hensyn til noen andre enn kattene, har jeg friheten til å gjør det når jeg selv vil. Jeg er vel ikke den mest eventyrlystne, kanskje litt kjedelig iflg noen. Så jeg kan sitte en hel dag med å fargelegge i Johanna Basford sine fargebøker, lage forskjellige ting med hama-perler og andre kreative ting. Jeg kan også finne på å sette meg i bilen og bare kjøre i flere timer uten å ha noe mål for turen.

#utfordring #spørsmålogsvar

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg