5 raske spørsmål – del 12

Heisann og hoppsann!

I går kom det 5 nye spørsmål fra min svenske bloggvenninne Maria (@mariasvardag ), og jeg henger med og svarer. Du kan forresten sjekke ut bloggen hennes HER.

Spørsmål 1: Hva er det dummeste du har kjøpt noen gang?

Svar: Den listen er lang, for jeg var, er og kommer til å forbli en impuls-kjøper. Det dyreste av de dumme tingene jeg har kjøpt, er nok en Opel Astra. Flott bil som var god og kjøre, men alt for liten til en med lange ben som jeg har. Solgte den ganske raskt igjen.

Spørsmål 2: Fortell om en gang når du skjelte ut noen?

Svar: Til tross for at jeg har et ekstremt eksploderende temperament, så lar jeg det sjelden gå ut over andre. Det hender, og en gang Bestisen og jeg var i København (bodde på hotel) ble jeg skikkelig forbanna på henne. Jeg hadde hengt fram de klærne jeg skulle ha på meg over en stol, og så klarte hun å søle juice på dem. Da sprakk jeg og ropte å skrek en evighet. Det var selvsagt et uhell, men det hjalp ikke der og da. Nå kan vi derimot le av hele situasjonen.

Spørsmål 3: Finnes det noen ting du gjerne skulle ha lært deg om du hadde tid?

Svar: Jeg har min pappa’s gamle trekkspill (dragspel) av merket Zero Sette m/svensk system stående. Det kunne jeg godt ha tenkt meg å lære å spille på. Prøvde for noen år siden å finne noen som kunne lære meg det, men når jeg sa at det var svensk system på det…., ja da ble det plutselig veldig vanskelig. Siden ble det ikke noe mer med det.

Spørsmål 4: Hvor mange visdomstenner her du igjen?

Svar: Ikke en eneste en. Den første knakk ganske tidlig og måtte fjernes. Problemet var at det var betennelse i roten og jeg ble skikkelig dårlig. De andre tre forsvant med et plopp uten noe problem. Jeg måtte ta dem da de påvirket leddet i kjeven, som hele tiden låste seg.

Spørsmål 5: Kan du busvissla?

Svar: Vi har helt sikkert et norsk ord for dette, men ikke tale om jeg husker det. For mine norske lesere, så er det når man setter to fingre i munnen og plystrer. Kan jeg det? Å ja da, no problem 🤭

#utfordring #spørsmålogsvar

 

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer
      1. Tusen takk 🥰 Ja hun kommer opp med mange varierte spørsmål, og noen ganger er det ikke så lett å vite hva man skal svare. Det er lov å henge seg på, selv om det er på en annen plattform 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg