5 raske spørsmÃ¥l – del 10

Heisann og hoppsann!

For et par dager siden kom det 5 nye spørsmål fra min svenske bloggvenninne Maria (@mariasvardag ), som jeg bestemte meg for å svare på. Du kan forresten sjekke ut bloggen hennes HER.

Spørsmål 1: Om du skulle gjette, hvilken lå tror du at du har hørt mest på?

Svar: Det er umulig å plukke ut bare en. Så jeg må bare si at det må være låter fra Queen og Kim Larsen.

Spørsmål 2: Om du kunne velge en egenskap som barnet ditt kunne arve, hvilken ville du valgt da?

Svar: Nå har jeg ikke barn, men hadde jeg hatt det, skulle det være at h*n skulle ha omtanke for sine medmennesker.

Spørsmål 3: Har du besvimt noen gang?

Svar: Nei det har jeg ikke, men det har vært tett på et par ganger.

Spørsmål 4: Hva er den vanskeligste beslutningen du har måtte ta?

Svar: Her blir jeg svar skyldig, for jeg kan ikke komme på noe i farten. Helt ærlig så tror jeg den beslutningen ligger i fremtiden.

Spørsmål 5: Fortell om en gang du var forferdelig nervøs?

Svar: Det var da jeg som 18 åring fant en kul i brystet, og ble sendt til Radiumhospitalet for undersøkelse. Nå er det annerledes, men den gangen var det ikke mye medfølelse av de jeg møtte. Jeg var ikke bare nervøs, men livredd. Heldigvis var det bare en muskelknute og ikke noe farlig.

#utfordring #spørsmålogsvar

 

 

6 kommentarer
    1. Fint med slike spørsmÃ¥l, man blir bedre kjent med folk, utrolig nok – i hvert fall følelsen. SÃ¥ etter de andre delene, men sannsynlig litt lengre bak i tid. God søndag til deg og pusene :).

      1. Jeg liker sånne små utfordringer som ikke krever alt for mye forarbeide. Å du har helt rett, man blir litt mer kjent med folk på den måten. Jeg har jo stort sett bare blogget på Nouw de siste 2 årene, men bestemte meg i forrige måned å poste de samme innleggene her. Følte at jeg hadde mistet dere på gamle bloggen. Hvis du har lyst til å lese svarene på de andre spørsmålene kan du stikke inn på den andre bloggen HER.

    2. Jeg liker sÃ¥nne spørsmÃ¥l. BÃ¥de Ã¥ lese dem hos andre, og Ã¥ svare selv 🙂 Jeg husker jeg besvimte et par ganger, eller nesten…da jeg var i tenÃ¥rene. Veldig blodfattig… I voksen alder, aldri 🙂 Koselig nÃ¥r du blogger her 🙂

      1. Jeg liker også sånne spørsmål, men ikke når det blir veldig mange på en gang. Disse som Maria kommer med er akkurat passe. Jeg valgte å poste innleggene mine her også, for jeg savnet dere. Ble liksom ikke det samme å sjekke Facebook gruppene eller Bloglovin.

      1. Savnet dere vettu, så da bestemte jeg meg for å blogge her også 😊 Disse små spørsmålsrundene passer meg perfekt. Noen av dem må jeg virkelig gå i meg selv å tenke over hva jeg skal svare.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg