Han har kommet tilbake

De som kjenner meg vet at jeg er veldig, veldig, veldig begeistret for serien Outlander, som Viaplay har rettighetene til å sende først. Nå er sesong 4 godt i gang, og det er så mye spennende som skjer hele tiden. Siste episoden, 405, var nok den som virkelig fikk meg til å gå helt i ekstase med tårer i øynene.

Min favoritt karakter i serien Murtagh er endelig tilbake, og jeg har virkelig ventet på at skulle komme. Jeg ble ikke skuffet, for storylinen var bare så fantastisk. Første møtet med den ene hovedpersonen Jamie, som Murtagh er gudfar til, og så når han møter Clair, Jamie’s kone utenfor hjemmet deres. Jeg var helt ødelagt, og tårene rant å jeg hulket høyt…. 

I bøkene, som er skrevet av Diana Gabaldon, dør Murtagh under slaget på Culloden i Skotland. Så var det jo sånn da at Murtagh ble så populær, at han faktisk ble skrevet inn i serien igjen. Jeg og mange med meg ble ikke lei oss for det. Å nå er han altså tilbake igjen <3

                                            

De nye episodene kommer ut i USA på søndagene, så da gjelder det å holde seg unna alle facebook og twitter kontoene jeg følger. Jeg vil jo ikke vite hva som skjer før jeg har sett det selv. Viaplay sender dagen etter, altså mandag. Jeg vet det er mye mer spenning i vente, så nå gleder jeg veldig til morgendagens episode <3

#outlander #serie #viaplay #seson4 #episode405 #starz #hekta #glad #rørt #blogg

6 kommentarer
    1. Toril sin hverdag med musikken og kattene: Hihi, jeg har sett de første sesongene flere ganger, og nyter hvert minutt av siste sesongen. Fint å se på en søndag, godt krøllet sammen i sofakroken. Ha en fortsatt fin søndag ;o))

      1. Ã… jett om jeg skal… En ny episode ligger ute, men jeg ville bli ferdig med de tingene jeg holder pÃ¥ med
        i dag før jeg satte meg ned for å se. Ville jo prøve å få litt oversikt over den nye platformen vi har
        kommet på vettu 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg