Sol ute og sol inne…

Når mørket forsvant på morgenen og dagslyset tok over, ja for det ble nemlig det, så åpenbarte det seg en knallblå himmel. Sola lå liksom å lusket bak trærne i det jeg fór ut av døra. Jeg sov dårlig i natt og våknet med en veldig stiv nakke, så jeg begynte senere på jobb i dag. 

Før jeg kom meg ut av døra hadde jeg klart å få i meg 2 kopper med kaffe, og da siste slurken var tatt hadde både hode og kroppen min våknet ordentlig til liv. Noen mener jo at kaffe ikke har noen innvirkning på kroppen, men jeg er av en helt annen oppfatning jeg da!!

Licensed from: valiunic pixabay.com

Det var noen minusgrader ute i dag, så jeg hentet fram den ene boblejakken fra skapet. Hittil har jeg brukt en ikke alt for kjukk vindjakke, men den hadde vært alt for tynn i dag. Jeg så speilbilde av meg selv i gangvinduet og måtte dra på smilebåndet, for jeg var så godt kledd at man skulle nesten tro at det var 20 minusgrader og ikke bare 3 – 4, hihi!

På veg hjem i dag skal jeg innom Hageland eller Plantasjen…., har ikke bestemt hvem enda. Må kjøpe noen lekakuler til å legge i bunnen av pottene som Kristtorn skal stå i. Jeg kjøpte flere store potter tidligere i høst, så det behøver jeg ikke å kjøpe i denne omgangen.

#sol #vær #høst #kaffe #velvære #kristtorn #natur #plante #blogg

14 kommentarer
    1. Det var fint i dag men kaldt. Minus 10 hos meg men det er store lokale forskjell. Skal snart vaske noe tøy og etter det veit jeg ikke enda. Men det blir kanskje litt søvn, våkna 0430 i dag tidlig og fikk ikke sove igjen. Så det har vært en lang dag. Ha en fin kveld.

    2. Helge: Det var ganske kjølig i gÃ¥r, men jammen har det ikke blitt enda kjøligere i dag. NÃ¥ er det – 8C uten, og jeg sliter litt med Ã¥ fÃ¥ varmen inn i stua. HÃ¥per du fikk sove ordentlig i natt, siden du var sÃ¥ var sÃ¥ tidlig oppe i gÃ¥r.

    3. annebe: Været kan man ikke klage pÃ¥ verken i gÃ¥r eller i dag, syntes kanskje det ble litt vel kaldt i dag. Kroppen min er i høstmodus enda, og ikke helt klar for minusgrader… Nakken har ikke vært sÃ¥ ille i dag, men det tror jeg skyldes en av øvelsene jeg startet med i dag ;o))

    4. #bikerpus: En morgen uten kaffe, er ingen god morgen. Da blir jeg rastløs i kroppen etterfulgt av en dundrende hodepine. Ja jeg fikk tak i Leca, og begge Kristtornene har fått nye og større potter ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg