Jeg måtte bytte

Det er egentlig min jobbedag i dag, men jeg våknet med nakken og skuldrene opp under øreflippene. Det verket så jeg bestemte meg for å bli hjemme i dag for å slappe av å hvile, og heller gå på jobb i morgen i stedet. Forhåpentlig er nakken i bedre humør da…

Ute er det et nydelig vær, så jeg tenker at jeg skal ta meg en tur ut for å få litt frisk luft å få rørt litt på kroppen. Det å gå gjør mange ganger underverker for en stiv kropp. Nå som høsten er her kjenner jeg at bena mine begynner å stivne, så da er det også veldig viktig at jeg rører på meg. Selv om det ikke har vært så kalt enda, kjenner jeg det på knærne….

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

For bare et par dager siden så var åsen ved Manglerud fortsatt grønn, men nå har høstfargene også inntatt løvtrærne der også. Til tross for stive knær som noen ganger gjør livet surt for meg om høsten, så er dette den tiden på året jeg elsker. Fargene, frukten, grønnsakene og at jeg igjen kan ha en litt kjukk jakke…. Jeg er ikke så glad i gå med veske eller sekk, men da er man selvsagt avhengig av å ha en jakke med dype lommer ;o))

Ha en fortsatt in torsdag folkens ;o))

#vondt #smerter #syk #skuldre #nakke #høst #sesong #høstfarger #blogg

10 kommentarer
    1. Uff..sÃ¥ kjedelig..men hÃ¥per du blir bedre i løpet av dagen…ja..det er godt Ã¥ gÃ¥..selv for en stiv kropp…Jeg ser frem til formiddagsturen…da løsner mye opp…God bedring!

    2. Når kroppen ikke vil man heller hvile. Det er deilig høstvær ute og det er mange som skal på tur i ettermiddag. Nå skal jeg lage middag som blir fisk i dag med tilbehør. Ha en fin kveld.

    3. Helge: Her har det også blitt fisk til middag, ferdig marinert laksefilé med mine favoritt poteter Kers Pink, mmmm. Jeg dro opp til Ulsrudvannet og rusla litt rundt der en stund og tok noen bilder. Deilig temperatur ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg