Snart kommer han

Jeg har gledet meg i flere uker på at han skal komme, og han er herlige Ernst Kirchsteiger som hele sommeren skal komme å glede meg og andre med sitt oppussingsprogram (Sommar med Ernst). Dette gjør han hver sommer på TV4 kl 20:00. I år skal han sette i stand en gammel mølle, og jeg gleder meg sykt til å se alt det spennende han skal finne på denne sommeren.

Ernst er en sånn lun og god mann når man ser han på tv, og jeg har en gang sagt at “Hvis han kunne klones, ville jeg gjerne ha et eksemplar” Etter min mening blir det ingen ordentlig sommer uten torsdagkveldene med Ernst, og når programmet begynner går mobilen min på lydløs. Da kobler jeg ordentlig av og nyter en hel time ;o))


Er du interessert i interiør, oppussing og morsomme løsninger så er dette programmet for deg. Tror du meg ikke, så slå over på TV4 kl 20 i kveld å se om jeg har rett ;o))

#tv4 #sverige #sommarmedernst #ernstkirchsteiger #sommerprogram #oppussing #interiør #lun #god #blogg

8 kommentarer
    1. Aldri sett..tror jeg..så skal jammen se..når vi får tv igjen da…hihih…og kan jo se på arkivet…..liker jo oppusningsprogrammer…kos deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg