Måtte bare ha den..

Det ser jammen ut til at varmen er kommet for å bli en stund, og på en måte er jo det veldig godt. På en annen, kanskje ikke fult så mye. Litt plagsomt å være ute når det er nesten + 30C, men har man med seg vann så går det i grunnen ganske bra. Inne i leiligheten min derimot er det en helt annen historie. Jeg har sola fra rundt kl 12:30 hver dag, og til den går ned ut på kvelden en gang. Det er drepen her inne i kroken min, og det nytter ikke å sitte på balkongen eller ha døra åpen før kl blir nærmere 21:00.

For å ikke renne helt bort er jeg nødt til å ha vifta på hele tiden. Problemet er bare at den gamle gode viften har to innstillinger, sterk og tornado, i tillegg til at den ikke beveger seg fra side til side. Det gjør at jeg får dundrende hodepine, og lett blir forkjølet når den står.

I dag var jeg innom Power på Alna, ikke for å handle nei jeg var bare med jeg. Like ved kassene kom vi til avdelingen for vifter. Der var det ikke så mange igjen siden det har vært så varmt så lenge, men den jeg hadde sett på tidligere var der. Det beste var at de hadde mange igjen i min favoritt farge rosa 😍

Her er altså vidunderet som jeg bare måtte ha. En rosa Senz vifte, med flere innstillinger på viften, om jeg vil bruke bare en vifte eller begge, og det er timer med flere innstillinger. Jeg er allerede forelsket i den, og ikke har jeg fått hodepine heller. Enda den nå har stått på enn stund.

Den kostet meg nesten 700,-, men jeg syntes at det var verdt hver eneste krone 😊

#varme #varmt #kjøling #vifte #senz #blogg

15 kommentarer
    1. Ja den så flott ut! har en bordvifte jeg må skru av å på jeg også..for det blir litt vel mye trekk innimellom…Men bjørn kjøpte en liten fin dings på nett..med vannkjøling…så det blir som airkondisjon…den er flott….men blir enmanns….en liten boks…Kos deg med den rosa vifta! hihih…ha en god kveld!

    2. Toini: Jeg storkoser meg med sval vind som stryker over kroppen min, hihi ? Hørtes ut som Bjørn har funnet en bra løsning ha også. Du får sitte tett inntil, så blir det kjølig luft på deg også ?

    3. Den var jo pen også da :)) Vi har ei “vanlig” vifte på soverommet..og det blir så behagelig luft av den… Er sommeren for vifter det her..hehe..

    4. Håper det ble en investering som du kan ha glede av i mange år. Har 2 vifter selv som er mye i bruk. Vil sove på balkongen i natt og alt er gjort klart men venter til det blir litt mindre biler, mindre unger på fotballbanen og at naboen har gått inn.

    5. Helge: Jeg hadde bare en vifte, og den var ikke noe behagelig så jeg trengte en ny. Det blir veldig varmt inne, og da trenger man en god vifte. Det kan nok være godt å ligge på balkongen på sånne varme netter. Skulle gjerne ha gjort det selv, men jeg har ingenting jeg kan ligge på…..

    6. Både lekker og funksjonell vifte! :o) Airconditionen svikta på kontoret, så jeg hadde med ei lita bordvifte jeg kjøpte på Rusta. Den fungerte greit nok, men mye bedre med sånn som beveger seg og greit med timer da.

    7. Hanne Beate: Blir bare mer og mer glad i den nye vifta ;o)) Ai ai, ille når aircondition ryker nå i varmen, da må man ha en vifte for å avkjøle seg litt.

    8. Ja, de har nok gjort god butikk på vifter i år….Og den så ordentlig snerten ut! Jeg har en vanlig bordvifte på nattbordet, og greier ikke sove uten…

    9. maiken: Du har garantert rett i at butikkene har tjent bra på vitene i år. Dette året har de i alle fall ikke gått tom, som før når vi har hatt en lang varmebølge. Veldig fornøyd med den nye viften, for det blir ikke så intens luftstrøm.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg