Finnes det noe bedre

Det blir ikke mange timer i senga om natten i disse varme tider. Heimen er varm på kvelden, og det tar lang tid å få temperaturen ned. Når det endelig blir kjølig på soverommet er det veldig godt å krype under dyna, selv om det blir sent.

I kveld blir det ekstra godt, for jeg skiftet på senga til morran i dag. Nå høres det nesten som om det er noe jeg gjør sjelden, men det er det ikke. Det er bare det at det er den aller beste følelsen å legge seg i en ren seng 😍 Kjenne duften av det friske skyllemiddelet jeg bruker 😊


Licensed from: AlexVan pixabay.com

Vinja kom løpende med en gang hun skjønte at jeg skulle skifte på sengen. Det er nemlig det morsommeste hun vet, for jeg lar henne være med når jeg tar av sengen, og da ruller hun seg rundt i sengetøyet på gulvet. Mens hun holder på med det lukker jeg døren til soverommet, for hun får ikke hjelpe til å legge på det nye. Det hadde hun gladelig gjort, om hun hadde fått lov 😉

#sengetøy #rent #nytt #duft #skifte #katt #vinja #varmt #lakenskrekk #blogg

14 kommentarer
    1. Å ta seg en dusj til kvelds og legge seg i rent sengetøy er bare helt nydelig. Jeg svetter noe så vanvittig nå i varmen, så jeg skifter på senga et par ganger i uka. Vanligvis maks en gang i uka. Nei, pus får ikke være med i det rene sengetøyet! 😉

    2. karidansen: Det er akkurat det jeg skal gjøre, ta men dusjm og så hoppe i ren seng i kveld. Det blir nok til at jeg også skifter minimum enn gang i uka på senga om sommeren. I alle fall nå som det er så varmt.

    3. dedicat: Hehe, har du ikke merket noe til den??? Her i Oslo har vi mellom + 25 og 30 grader på dagen, og er vi heldig så kommer den under 20 på natten. Skal ikke klage, men jeg kunne godt ha tenkt meg litt lavere dagtemperatur snart.

    4. Natt til søndag fikk jeg ikke sove. Sto opp og tok vaska opp kl 0245, spiste litt, så litt på TV. Gikk ut kl 0430 og gikk 2 timer. Da jeg kom hjem fikk jeg sove 2 timer. Sjelden man opplever slike netter. Men det er sikkert flere enn meg som har slike netter.

    5. Ha, ha, dere Har det morsomt, du og kattene. Men rene sengeklær, helst som har tørket ute i vind og sol og så legge seg nydusjet…..er noe av det beste jeg vet.

    6. Ingvild: Ja Vinja har det i alle fall veldig gøy, hihi ? Jeg har ikke lenger mulighet til å henge sengetøyet ut, men godt er det uansett å legge seg i rent sengetøy ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg