Nye møbler til «kontoret»

I forrige uke ble det rommet som jeg bruker som kontor, strippet for møbler. Bestisen kom på tirsdagen og hjalp meg med å pakke ned alle bøkene, som jeg hadde bestemt meg for å gi til Fretex.

Dette var en jobb jeg har snakket om at jeg skulle gjøre lenge, men med vonde armer og nakke har jeg bare ikke orket. Nå fikk jeg god hjelp av Bestisen, så armen mine ble ikke så utsatt.

På torsdag fikk jeg hjelp til å fjerne alle møblene og kjøre dem på fyllinga. Jeg hadde først tenkt å selge møblene eller gi dem bort, men siden dette var IKEA møbler koster de ikke mye nye. Derfor ble det fyllinga i stedet.

Møblene som ble kastet var lys brune, mens de nye jeg kjøpte fra IKEA er hvite.

Skrivebordet jeg kjøpte er mye mindre enn det gamle, så jeg har også fått bedre plass. Den nye stolen er vel ikke den beste hvis man skal sitte lenge å jobbe, men det kommer jeg ikke til å gjøre uansett.

Denne bokhylla med skuffer falt jeg plask for, første gangen jeg så den. Den står oppført som et møbel til barnerom, men jeg syntes den passet ved siden av skrivebordet.

Vurderte sterkt å kjøpe flere av samme hylle, hvor av en eller to skulle ha dører. Etter å ha tenkt meg om noen ganger, gikk jeg bort fra den ideen.

Jeg valgte to romdelere i stedet for hyllen med skuffer, og jeg angrer ikke på det. De gamle hyllene mine gikk jo nesten opp til taket, så det var god plass til all tipsen min. Det var ikke like enkelt å finne plasser i de nye møblene. Ser nok litt overfylt ut kanskje… Kan nok være at jeg pakker bort noen av dem etter hvert.

Jeg er superfornøyd med hvordan det har blitt, og veldig glad for at jeg valgte hvite møbler denne gangen.

Uten hjelpen jeg fikk av Bestisen og niesen med å frakte og skru sammen møbler, hadde ikke dette vært mulig. Jeg er så takknemlig for alt de hjalp meg med ❤❤

#rydde #kaste #møbler #ikea #hjelp #venner #kontor #blogg

14 kommentarer

Siste innlegg