Ny printer/scanner…

Den siste tiden har jeg vært ganske busy, så bloggen har virkelig kommet helt nederst på lista over “Things to do”.  Syntes det var på tide å stikke innom en tur, bare sånn at folk kan se at det fortsatt er liv i meg, hihi!!

I forrige uke var jeg en tur innom Elkjøp på Alna, og kjøpte meg en ny printer/scanner fra Epson. Jeg har lenge ønsket meg en kombi-printer, som er både praktisk og som sparer plass. På grunn av alt som har pågått den siste tiden, har jeg ikke fått installert programvaren på PC og mobilen. I dag fikk jeg endelig satt meg ned å ordnet det.

Jeg tenkte i forveien at dette kom sikkert til å bli veldig komplisert, og at jeg kom til å rote det til for meg. Det var ikke komplisert i det hele tatt, bare veldig tidkrevende. Kun en gang stoppet det opp, da printeren ikke klarte å finne det trådløse nettet automatisk. No problema, det var bare å gjøre det manuelt å vips så var alt i orden igjen…

Nå kan sitte i stua eller hvor som helst i heimen å sende dokumenter til printeren…..

Det føles veldig godt at alt gikk på skinner, og at jeg fixet dette helt selv. For når jeg forsøkte å forstå noen av bruksanvisningene fra IKEA, på de nye møblene jeg har kjøpt denne uka måtte jeg gi tapt gitt. Godt at det var en person med en ung og kjapp hjerne i nærheten som kunne bistå ;o)) Som også sto for mesteparten av monteringen 💖

#printer #scanner #epson #koble #nedlasting #innstallere #programvare #fixe #ordne #ikea #bruksanvisning #blogg

10 kommentarer
    1. annebe: Hyggelig å være tilbake igjen ;o)) Forhåpentlig så roer ting seg rundt meg nå, og da stikker jeg nok innom mer jevnlig. Jeg liker jo å klare meg selv, og med printeren gikk det veldig greit. IKEA, nei der er jeg dessverre ikke like god lenger….

    2. Toini: Hihi, ja ukrutt forgår ikke så lett vettu :o)) Jeg liker å klare meg selv, men når ting blir store og tunge må jeg ha hjelp. Ha en fortsatt fin sommer og ferie ;o))

    3. fruensvilje.blogg .no: Jeg skulle nok ha betalt for at noen monterte IKEA møblene mine, for selv om ikke jeg skrudde så mye ble det et slit. Jeg har ønsket meg en sånn printer/skanner lenge, men det har bare blitt med tanken. Nå som alt skulle byttes ut, så passet det på å kjøpe ny printer også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg