Leselysten er tilbake

Jeg er egentlig ganske glad i å lese, men nå i vinter har det blitt dårlig med lesing. Har ikke helt hatt roen i kroppen til å lese, men jeg har forsøkt. Det har som regel endt med at jeg har lest samme linjen om og om igjen, og så har boken bare blitt lukket å lagt til side.

Nå som våren og varmen har kommet har jeg sittet ute på balkongen, og da har jeg endelig klart å lokke fram leselysten igjen.

Jeg er egentlig ikke så kresen når det gjelder bøker, bare de virker interessante leser jeg dem. Akkurat nå er det en ungdomsserie som heter “House  of night”. Den handler om vampyrer og overnaturlige ting, og jeg elsker den slags bøker… Er ikke så opptatt av om bøkene er ment for de som er litt yngre 😊

Det ser ut til å bli en fin dag i dag også, og så snart sola runder hushjørnet skal jeg sette meg ut på balkongen for å lese litt og nyte været. Litt mer skyer er det kanskje, men jeg tror det blir en fin dag allikevel.

#leselyst #lese #bøker #houseofnight #blogg

14 kommentarer
    1. Da håper jeg du koser deg med sol og lesing..skyer til litt her nå… :)) Kan jo være fint å lese om ulike ting..så man får innblikk i litt forskjellige temaer :))

    2. Leser lite selv men burde lese mer. Husker ikke helt hva den siste boka het som jeg leste men tror jeg har lest 2-3 bøker etter Blod på snø av Jo Nesbø. Gikk en solid tur i dag og var helt skutt etter turen. Glemte appelsiner fra kiwi i går for har funnet ut at det hjelper på humøret i varmen. Men jeg hadde med meg niste var drikke. Det må man alltid ha med seg. Håper det går bra med helsen din fremover. Ha en fin kveld.

    3. Helge: Det er en fin måte å slappe av på å lese…. Stenge av all lyd, og flytte inn i handlingen i boka. Appelsiner er friskt og godt i varmen, og jeg husket på å kjøpe noen da jeg handlet sist. Jeg er ikke så svimmel lenger, men jeg er fortsatt veldig stiv i nakken.

      Ha en fin kveld du også… Her er det Eurovision Song Contest som gjelder, og om vi går til finalen.

    4. Toini: Her er det omvendt, for jeg klarer ikke å lese på senga…. Da sovner jeg bare, hihi ? Kommer vel til å drømme om vampyrer og overnaturlige verdener i natt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg