Her prøver jeg å sitte…

I fjor kjøpte jeg dette lille skrivebordet og stolen på IKEA, som jeg satte i stua. Der hadde jeg store planer om å sitte å blogge. Det ble ofte til at jeg satt sammenkrøllet i godstolen, med PC’n i fanget. Å når PC’n først hadde havnet i fanget var og er det vanskelig å få lagt den bort. Derfor syntes jeg det var smart å ha en lite skrivebord, hvor jeg ikke satt med ansiktet mot TV’n.

Det at TV’n står på gjør at jeg mange ganger blir ukonsentrert, og “mister” det jeg har tenkt å skrive om. Det er akkurat som om ordene blir borte fra hode og ned til fingrene. 

Har det nå blitt til at jeg har satt meg ved skrivebordet når jeg skal blogge? Både ja og nei… Prøver å være flink, men jeg ender nok ofte opp med PC’n i fanget. I dag derimot har jeg vært flink å satt meg ved skrivebordet, blogget og lest innlegg, gått bort for å ta en pause, og kommet tilbake igjen litt senere….

Har du et fast sted du sitter å blogger, eller blir det litt her og der?

#blogge #skrivebord #bord #blogg

10 kommentarer
    1. Sikkert lurt..men nei..pc må være på fanget…og tv på i bakgrunn..hihihi…multitasking..ja også Bjørn på siden da…hihih. Jeg har skrivepult..men blir så opphengt i skuldre når jeg sitter..så for meg er det best å ligge i godstolen..Men sikkert lurt! Ser fint ut også…hihih

    2. kaosverden89: Jeg prøvde å plassere skrivebordet sånn at jeg ikke kunne se TV’n, når jeg satt og skrev, og det klarte jeg å få til ;o)) Så lenge man klarer å konsentrere seg der man sitter spiller det jo ingen rolle hvor det er ;o))

    3. Toini: Jeg må innrømme at jeg sitter godt i godstolen med PC’n i fanget, men det er ikke så bra for skuldrene mine i lengden… Jeg har blitt veldig glad i det lille skrivebordet, og prøver å bruke det så mye som mulig… Hvis ikke en av kattene har plantet seg oppå PC’n da, hihi!

    4. Eg er nett så deg. Har laga til eit “kontor”, men sette meg alltid ned i sofaen og ingenting blir gjort. Den plassen eg faktisk er mest kreativ her i huset er faktisk ved kjøkken bordet. Kort veg til maten er da òg. 😉
      Ønsker deg ein fin kveld vidare!

    5. Jannike: Ja kjøkkenet er også en bra plass å sitte på, ikke så mye pga maten for meg men kort veg til kaffemaskinen ;o)) Ha en strålende fin kveld ;o))

    6. Mener det er best og ha et eget pc-bord. Grunnen til det er at der står den på trygg grunn. Og dessuten er det større sjanse for at den ramler i gulvet hvis man har den på fanget i sofaen. Å ta med seg pc-en på kafe er en smal sak. Men da må det være god bordplass ellers kan man fort søle kaffe og brus og pc-en.

    7. Helge: Du har helt rett, det er best å sitte ved et bord. PC’n min har ramlet i gulvet flere ganger, etter at jeg har sovnet fra den. Det har heldigvis gått bra ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg