Yes, det regner

Det er ikke ofte at jeg jubler over at det regner, men i dag må jeg innrømme at jeg nesten boblet over av glede da jeg dro opp rullegardinen. Det hadde ikke kommet så mye snø som jeg trodde, og i tillegg så høljet regnet ned. Den råtne gamle snøen ble bare enda mer råtten, og kommer sola nå så er den borte før vi vet ordet av det… Akkurat det siste var mer en ønsketenking, hihi!!

Jeg måtte finne fram vinterstøvlene igjen selv om jeg fint kunne ha gått i joggesko, hvis det ikke hadde vært et lite hull foran ved sålen. Nye sko blir det ikke på meg før bankkontoen er fylt opp igjen, og det skjer ikke før neste uke en gang. At jeg får igjen på skatten hjelper ikke akkurat nå ;o))

Litt uheldig måtte jeg jo også være da jeg sprang av sted til t-banen i dag…. Jeg kjører grønt i dag på jakke, skjerf og pulsvanter og da måtte jeg jo matche med grønn paraply, hihi. Da jeg sprang ut i sørpa så det plasket rundt bena, forsøkte jeg å slå opp paraplyen samtidig. Plutselig ble jeg stående med håndtaket i den ene hånden og resten av paraplyen i den andre, og jeg hadde ikke tid til å gå inn igjen. Med litt besvær klarte jeg å slå den opp, men konstaterte at den nok var moden for søppelkassen før håndtaket røk. En spile var også brukket og sto en helt annen vei enn den burde… Jeg har ikke manko på paraplyer, så jeg skal slippe å bli våt ved neste regnskur ;o))

#regn #snø #vått #slaps #ødelagt #paraply #blogg

12 kommentarer
    1. Ja det var godt å se at snøen ikke la seg…Jeg også var glad for regnet…men var veldig glad det sluttet å regne til jeg skulle ut på tur…OG jeg fant mange dråper..hihihi..

    2. Toini: Hehe, ja for en som er glad i å fotografere dråper, var det greit at det endelig sluttet igjen ? Det ser ut til at oppholdsværet fortsetter, er i Oslo i alle fall.

    3. Det ble fint vær her i dag med sol men intet regn. Var i Oslo i går kveld og kjørte fra Sinsen ned til Oslo S da snødde som bare det. Nå blir det vår og frem kommer masse søppel og minner fra nyttårsaften. Ha en fin aften.

    4. Ja litt regn som “mokrer” opp i snøen skal jo være bra det 🙂 Kjedelig med paraplyen..men godt du har flere selv om de kanskje ikke passer like godt til det grønne antrekket..hehe… Bra du fikk igjen på skatten da ..har ikke sjekka enda..men pleier å få igjen litt..:))

    5. annebe: Ja regnet har virkelig gjort sitt med snøen i dag, og det skal nok ikke mye til før det bare ligger igjen små hauger ?Veldig happy for at jeg fikk igjen på skatten, kommer godt med når sommeren endelig kommer. Hihi, det var en billig og dårlig paraply, som ikke tålte så mye… Det var ikke det store tapet akkurat ?

    6. solliv: Jeg har nok mange paraplyer, men dette var den eneste grønne… Det er vel ikke så farlig om jeg ikke finner en ny ? Ja dette regnet gjorde virkelig godt.

    7. julietalivstil: Regnet gjorde godt, men nå har det sluttet. I stedet har vi fått kjukk tåke i stedet, men det er nesten + 3 C så jeg klager ikke ? Ha en fin kveld du også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg