Det ble veldig kort

I går var jeg hos frisørdamen og fikk klippet og kvittet meg med etterfargen. Det hadde blitt ganske langt, og veldig flisete så det var behov for å klippe det ganske kort. Jeg liker å ha kort hår, men det er alltid veldig uvant med en gang. Det tar meg noen dager å venne meg til det korte håret ;o))

Da jeg gikk fra frisørdamen i går var det fint stylet, men etter å ha sovet en natt på det så det plutselig ikke så fint ut lenger. Det var flatt og vervene mine hadde sneket seg fram både her og der. Jeg hadde ment å skylle og føne det før jeg dro på shoppingtur i dag, men så var jeg så trøtt at jeg valgte å sove lenger å lot verver og virvler bare være der de var.

Jeg skulle nok ha tatt en selfie i går mens jeg fortsatt så ganske vettug ut, men til dere som gjerne ville se hvordan jeg ble… Ja, dere for nøye dere med en fra bilen i dag, i det vi dro til Nordby Shopping ;o))

#hår #frisyre #style #frisørdamen #klipp #farge #kort #blogg

12 kommentarer
    1. Deilig med litt kort hår når det etter hvert går mot vår snart. Ikke så lene siden jeg var hos frisøren og fikk det veldig kort.

    2. Helge: Ja jeg trives veldig godt med kort hÃ¥r, selv om det blir litt kaldt pÃ¥ ørene om vinteren… Litt friskt i dag morges, men det ble bedre utover dagen. Du har rett, det er deilig med det korte hÃ¥ret om vÃ¥ren om sommeren ;o))

    3. solliv: Deilig med det korte håret, men det er litt kaldt på ørene nå på vinteren. Spesielt siden jeg ikke liker å gå med lue ;o)) Det ble en fin tur til Sverige dag, kommer et eget innlegg om det senere i kveld eller i morgen ;o))

    4. fruensvilje.blogg .no: Tusen takk ;o)) Håret mitt vokser veldig for, og innen jeg skal til frisøren igjen om ca 5 uker har det blitt langt og uhåndterlig igjen ;o))

    5. Flott bildet av deg, og kjempe fin ble du…Ser ikke sÃ¥ mange verver pÃ¥ avveie her…men skjønner hva mener…de kommer gjerne ekstra frem nÃ¥r det er kort ogsÃ¥..hihih..Men det gÃ¥r seg til..

    6. Toini: Tusen takk ? Hihi, disse vervene er midt oppe på hode og litt bak, så ofte ser jeg ikke så ille ut forfra, men når jeg snur meg er det en annen historie..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg