VĂ„rstemning

I gÄr hadde vi et nydelig vÊre her i Oslo, sola skinte og snÞen smeltet sÄ det dryppet hyppig pÄ vannbrettet
 Ute pÄ balkongen var det varmt og behagelig sÄnn at kattene og jeg kunne nyte en times tid med ettermiddagssol.

Ronja var kjapp med Ä hoppe opp pÄ klatrestativet og innta vilestilling for sÄ Ä dorme Ä drÞmme seg bort
 Vinja kunne nok ha tenkt seg Ä ligge der hun ogsÄ, men tok til takke med fanget mitt i stedet. Akkurat det syntes jeg var helt greit, for selv om sola varmet godt igjennom vinduene ble det litt kaldt lengre nedover. Vi kan jo bare hÄpe pÄ at det fortsetter med sÄnne deilige dager utover, for da vil det fort minke pÄ snÞen
. Selv med mange varme soldager, vil det nok bli en stund til vi er helt kvitt den.

spring
Licensed from: klenova / yayimages.com

Da jeg gikk til morran i dag kunne jeg hÞre at kvittringen til fuglene oppe i skogen og i buskene, hadde forandret seg. De skvattret og sang akkurat som de gjÞr nÄr vÄren er her. Det er ingen dÄrlig mÄte Ä starte dagen pÄ det ;o))

#vÄr #mildt #varme #fugler #vÄrlyder #sol #balkongliv #blogg

9 kommentarer
    1. Ja det er deilig Ă„ hĂžre fuglene kvitre, og se knoppene sprette! Sola gjĂžr sitt..men det er meldt enda mer kulde….HĂ„per det ikke blir noe av…hihih.. ha en god dag!

    2. Det er pÄ tide at det blir vÄr. Er meldt flere plussgrader og sol utover. Men det tar utrolig lang tid fÞr det blir helt bart. Det blir mye vann som kan gi flom og telehiv kan gi skade pÄ flere mÄter. Men vi har en deilig tid i mÞte nÄ utover.

    3. annebe: Det samme her, selv om det ble litt vinter og snÞ i dag. Tror at hvis sola kommer Ä borer sine strÄler ned i snÞen, sÄnn litt hver dag, som tar det ikke lang tid innen den er borte. Ha en fortsatt fin torsdag ;o))

    4. Toini: Jeg sÄ ogsÄ at det skulle bli veldig kaldt, men jeg satser pÄ at det kommer noen varme vinder sÞr fra som blÄser bort kuldegradene. Ha en fin torsdag videre ;o))

    5. Helge: Du har nok rett i det at det fortsatt tar lang tid innen vi er kvitt snÞen for godt. Vinteren har virkelig slitt hardt pÄ asfalten pÄ veiene, i alle fall rundt her jeg bor. Det ene hullet stÞrre enn det andre over alt, sÄ man mÄ virkelig passe seg nÄr man er ute og kjÞrer. FÞr eller siden kommer vÄren for fult, og da kan det nok bli flom og oversvÞmmelser. FÄr bare hÄpe at det ikke blir sÄ ille som noen tror det kan bli.

    6. JA nĂ„ hĂ„per jeg vĂ„ren kommer snart altsĂ„! Har enda ikke hĂžrt fuglekvitring pĂ„ morgenen her hmmm men det kommer nok og da er det virkelig vĂ„ren i gang og nĂŠrmere sommer 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg