OL på Youngstorget

Er du i Oslo nå i disse OL tider, og har lyst til å se litt spennende idrett burde du stikke bortom Youngstorget. Der har nemlig SpareBank 1 satt opp en storskjerm, hvor du kan følge OL sendingene. Det er også satt opp telt hvor du kan sette deg ned å hvile bena en stund også.

Selv stoppet jeg opp en kort stund da jeg var ute for å handle i lunchen. Da var det skiskyting som foregikk, og det var ganske spennende. Nå kunne ikke jeg stå der så lenge, for jeg hadde bare en halvtimes pause hvor jeg skulle rekke over det jeg skulle. 

#ol #storskjerm #sparebank1 #idrett #youngstorget #oslo #skiskyting #spenning #blogg

16 kommentarer
    1. der sÃ¥ det jo riktig koselig ut! og fint de kan sette opp litt sÃ¥nne skjermer sÃ¥ de som mÃ¥ ut Ã¥ handle ogsÃ¥ kan fÃ¥ med seg litt..om de vil…Ha en god dag!

    2. Toini: Jeg syntes det er helt toppen… Hihi, jeg ble sÃ¥ engasjert da jeg sÃ¥ Johannes Tingnes Bøe plaffe ned alle blinkene, og hente inn et stort forsprang at jeg jublet høyt. Jeg var ikke den eneste, hihi. Ha en fortsatt fin dag videre ;o))

    3. fruensvilje.blogg .no: Jeg er ikke så glad for at det er TV-Norge som har sendingsrettighetene denne gangen. Ikke bare pga av det du nevner, men jeg jo så lei at de bryter for reklame. Akkurat det passer dårlig under slike sendinger. Det var i alle fall gøy å se på sammen de andre, som var like engasjert som jeg var ;o))

    4. Så bra tiltak! Passer jo fint for alle som er ute i byen på shopping etc. Vi har TV der vi spiser lunsj på jobben, og den pleier å stå på når det er noe interessant fra OL. Ellers har vi alle to PC-skjermer hver, og jeg har lagt merke til at enkelte bruker den ene til å se på OL, hihi. :o)

    5. Dagens hurra går til USA som vant olympisk gull i langrenn. At Norge vinner gull på gull er ikke sundt for sporten derfor trengte sporten en gullmedalje i langrenn til USA. Sikkert mange som var innom på den plassen. I en stor kiwi her i byen har de satt opp et TV og laget til noen sitteplasser midt i butikken. Der kan man sitte og se på OL og få gratis kaffe. OL er viktig for oss nordmenn selv når vi handler hvetemel og kjeks. Bra at det snart er over. Takket være Johannes, Marit, Martin, Ragnhild og flere til er vi best på ski men alle vil bli bedre. Er tross alt glad for at jeg ikke er en av de.

    6. Hanne Beate: Ja jeg syntes også at det er et bra tiltak, ikke bare for at jeg jobber der selv, men det er fint å kunne stoppe opp å få med litt OL på handleturen ;o)) Vi har også en TV på kjøkken/pauserommet vårt, hvor man kan noen minutter å få med seg når det er som mest spennende ;o)) Ha en fin dag videre.

    7. Helge: Selv om det er veldig stas når vi vinner, så er det også veldig greit at noen andre vinner også. De trenger litt motstand, slik at de ikke tror at de kan ta alt. Ellers så har nok ikke jeg vært av de som har sett så mye OL på tv. Det blir mest i helgene jeg får sett. Ha en fin dag videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg