Det vil ikke slippe…

Denne forkjølelsen eller influensaen, iflg legen, vil ikke slippe taket i kroppen min. Jeg knasker febernedsettende, og drikker varme kaffe for å holde varmen. Jeg er ikke så ille at jeg må være hjemme, men er jo så slapp i kroppen at det er et pes bare å flytte bena fra en stilling til en annen. Nå kanskje jeg overdrev litt, men slapp er jeg nå i alle fall.

Da jeg kom hjem i går ble det bare en veldig lett middag, og så pakket jeg meg godt inn i et par varme pledd å sank langt ned i godstolen. Jeg krøyp bare fram fra teppehaugen når jeg absolutt måtte, og til å med da utsatte jeg det i det lengste. Kattene syntes det var helt topp at mamsen deres satt så lenge stille, for det betydde jo at de kunne ligge å kose seg i fanget en evighet uten å bli forstyrret.

Gleder meg til feberen og vondtene som følger med drar sin kos, for dette er noe herk altså!! Det er helt garantert de som har det mye verre enn meg, men jeg klarer bare ikke å unngå å bli utålmodig… Kjedelig å ikke var frisk :o((

#syk #dårlig #forkjølet #influensa #helse #blogg

8 kommentarer
    1. Helge: Tusen takk ;o)) Det er slitsom å gå sånn å hangle, og nå har jeg jo også holdt på en hel uke. Krysser fingrene for at feber og alt som hører med seg, har dratt sin kos innen mandagen.

    2. Uffda…men om du har influensa sÃ¥ mÃ¥ du holde deg hjemme! ellers smitter du jo mange andre…Men er det vanlig forkjølelse..sÃ¥ tar det jo gjerne litt tid..og jo mer du presser kroppen..som Ã¥ gÃ¥ pÃ¥ jobb..ja, jo lengre tid tar det før du blir frisk…sÃ¥ det sÃ¥…hihihi..MEN du mÃ¥ ha masse god bedring!

    3. annebe: Tusent takk ;o)) Om jeg ikke akkurat hopper og spretter, hihi, så er jeg frisk igjen fra influensaen. Veldig godt at den endelig slapp taket. Ha en fortsatt fin mandag ;o))

    4. Toini: Tusen takk ;o)) Basseluskene har nÃ¥ dratt sin kos for denne gangen… Tror at jeg var smittebærer før jeg selv viste at jeg var dÃ¥rlig, men det ser ikke ut til at noen av kollegene har blitt dÃ¥rlig… Vet ikke om det var influensa eller forkjølelse jeg, men borte er heldigvis. Ha en strÃ¥lende mandag ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg