Trøtt i tryne…

I går ble jeg nok sittende oppe litt lenger enn jeg burde, så øynene var ekstra trange da alarmen uuuuulte på nattbordet kl 6 i dag. Det var ekstremt vannskelig å få kroppen ut av senga, og opp i stående stilling men jeg fikk det til. Hvordan, se det vet jeg ikke!! Det straffer seg å ikke komme seg i seng i normal tid. Kanskje guleroten til å komme seg opp var at det er den siste arbeidsdagen i dette året for meg. 

Da jeg krabbet under dyna i går kveld snødde det store putevar, men til morran i dag var tåka kjukk som grøt oppe på de Stormfulle Høyder. Det var nesten to varmegrader ute, så snøen på bakken var ganske våt. Nede i Oslo sentrum var det helt klart, og ikke tegn til tåke.

foggy landscape
Licensed from: peus / yayimages.com

I ettermiddag skal jeg til Bestisen på middag, og som tradisjonen er så blir det skinkestek med deilig og kraftig saus til. Det er mulig at kusinen også kommer, og det er bare hyggelig. Hun er en person som det er veldig lett å like ;o))

#trøtt #sent #morgen #snø #tåke #middag #mat #besøk #blogg

10 kommentarer
    1. å så glad jeg er som fikk sove lenge når jeg leser her hi hi ,ja skal en opp må en legge seg i rimelig tid :=) det var et vakkert bilde,her var det 9- da vi tok natt og i dag er det 2- og ute drysser det ørlite med nysnø,så i dag skal jeg ut og gå en tur.Kos deg hos bestisen og nyt middagen

    2. fruensvilje.blogg .no: Tusen takk ;o)) Jeg krysser fingrene for at det skal bli litt kaldere ute, så komme litt mer snø. Da får vi en ordentlig vinter.

      Jeg er fortsatt litt smal i øynene her jeg sitter og prøver å konsentrere meg om jobben. Begynner å hjelpe på nå som jeg er kommet et godt stykke ned i kaffekopp no 2 ;o))

    3. Det ble sent for oss i går kveld også, for vi i koret hvor mannen min og jeg synger hadde kurvfest hjemme til en i koret, og mannen min skulle på jobb i dag. Han syntes det var hardt å stå opp ja!
      Jeg kom meg opp kl.08.30, og dro og trente. Det var kjempegodt å få i gang kroppen min.
      Ser dere har kjempefin julestemning hos dere, og det har faktisk vi også. Det er første julen på 3-4 år at vi har hatt stabilt julevær med litt snø som har lagt 🙂
      Ønsker deg en kjempefin romjulsfredag 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    4. Jeg var også oppe sent i natt som var, er ikke alltid så enkelt det der ;s
      Fått meg ny vinterjakke og nytt kjøleskap fra huseier i dag da, glad for det i alle fall : D

    5. Uff..sÃ¥ kjedelig Ã¥ være sÃ¥ trøtt…jeg har aldri vært sÃ¥ trøtt om morgenen..uansett om jeg legger meg sent eller tidlig..Er heller super trøtt om kvelden..Hjelper kanskje ikke med tykk tÃ¥ke og nedtrykk da…hihih..Ha en god kveld og kos deg i selskap!

    6. Toril sin hverdag med musikken: Jeg fikk gnidd søvnen ut av øyene etterhvert, og dagen ble i grunnen ganske grei. Jeg har bestilt meg time til behandling/trening, men manuellterapeuten hadde dessverre ikke time før neste fredag. Både gruer og gleder meg til det ;o))

    7. Liv Hege: Det er merkelig at det skal være sÃ¥ vanskelig Ã¥ komme seg i seng, men jeg er jo som uglene jeg… Mest aktiv nÃ¥r mørket senker seg, hihi! Grattis med ny jakke og sÃ¥ kjøleskap da ;o))

    8. Toini: Jeg er jo nattugle jeg, og trives best når skumringen kommer. Da er jeg mest aktiv, og derfor er det veldig vanskelig for meg å komme meg i senga også.. Ble heldigvis bedre utover dagen og kvelden. Hadde det veldig hyggelig i middagsselskapet ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg