Ny uke og nye muligheter

God morgen, sovet godt?

En ny uke er i gang, og om et par dager er oktober historie. Hvor ble måneden av egentlig, for jammen klarte ikke den å komme og gå før man fikk sukk for seg. Nå som vi har kommet så langt ut på høsten, begynner jeg faktisk å glede meg til desember og all julepynten.. Ja da, jeg vet det er litt tidlig, men jeg kan ikke hjelpe for det ;o))

Det er jo litt å se frem til i slutten av november, for da skal jeg møte jentene jeg gikk sammen med på barne- og ungdomsskolen. Akkurat det gleder jeg meg veldig til, for mange av dem har jeg faktisk ikke sett siden vi gikk ut av skolen. De fleste har jeg på Facebook, men det er jo ikke det samme som å møtes ansikt til ansikt ;o)) Når vi bikker over i desember er det både et julebord og en julekonsert med Knut Anders Sørum med flere å se fram til.

I går kveld rotet jeg rundt i noen gamle bilder, og da kom jeg over dette bilde av pappsen min og en av mammas flotte blomster. Hun hadde grønne fingre den fine mamman min, og leiligheten var fylt av blomster i alle regnbuens farger. Det var akkurat det samme utenfor i blomsterbedene. Hun elsket å gå rundt å pusle med blomstene sine, og de vokste seg store.

Ønsker deg en fin mandag 😉

#oktober #nyuke #november #desember #jul #konsert #julebord #over #jentetreff #blomster #mamma #pappa #blogg

8 kommentarer
    1. SÃ¥ flott bildet av pappaen din og blomsten…og du mÃ¥ ha en god dag og nyt tiden..for den gÃ¥r sÃ¥ alt for fort ja…

    2. ja noen måneder går fort,det gjelder da å holde fast i svingane og ta noen bilder underveis så en har gode minner,akkurat som det fine bilde av din far og din mors vakre plante 🙂

    3. Kosllig med gamle bilder. Ny uke er her ja og i dag er det halloween – bryr meg mindr eom det. Riktig nok for etpar Ã¥r siden kjøpte jeg inn litt snop til denne dagen. Men da hallooween kom hadde jeg spist opp alt selv. SÃ¥ hele hurven av unger sendte jeg rundt i nabolaget. Mulighetene som en ny uke byr pÃ¥ drukner som regel i de faste tingene man gjør. Ha en fin dag.

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk ;o)) Her har forkjølelsen flyttet inn, så jeg holder meg inne i varmen om dagen.. Huff ja, dagene går altfor for unna.

    5. fruensvilje: Ikke lenge til vi må begynne å planlegge pynting til jul nå, hihi!! Ettersom begge foreldrene mine er borte, syntes jeg det er veldig hyggelig å kunne minnes dem med bilder fra hverdagen, som akkurat her hvor pappa sitter å ser på at mamma pusler med blomstene sine ;o))

    6. Helge: Tusen takk :o)) Jeg skal skalke alle luker i kveld, og kommer ikke til Ã¥ Ã¥pne nÃ¥r det ringer pÃ¥… Hvis det ringer pÃ¥. Jeg har nemlig ikke kjøpt inn noe godt, og har heller ikke tenkt til Ã¥ gjøre det. Ha en fortsatt fin tirsdag ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg