En fin høstdag….

Det var deilig å våkne opp til skinnende sol i dag igjen, og samtidig kjenne at formen igjen var tilbake der den burde være. Gårsdagen startet ikke så bra for denne damen… Nei, jeg startet ganske tidlig med ufrivillig trim mellom soverommet og toalettet. Heldigvis roet det seg utover formiddagen, og formen bedret seg betraktelig.

Ut på dagen måtte jeg ut en tur for å ordne noe, og på veg hjem igjen dro jeg innom Meny for å kjøpe kattemat. Det var egentlig bare det jeg skulle kjøpe, men vel inne i matbutikken var det alt annet en kattemat som havnet i handlekurven. Det var ikke før jeg kom hjem jeg innså hvor glemsom jeg hadde vært, og da var det bare å dra ut igjen. Ettersom det var så fint vær, gikk jeg opp på Kiwi å fikk kjøpt kattematen. Ettersom jeg ikke var helt i slaget, ble jeg veldig sliten så resten av kvelden satt jeg mest å halvsov….

Noen av sommerplantene klamrer seg fast og blomstrer fortsatt ut i bedet rundt om blokkene her jeg bor… Det blir nok ikke lenge før de må gi slipp, og gå i dvale til neste vår. De fleste av blomstene vi har rundt her er stauder, noe som er både praktisk og økonomisk. Vi ryddet litt opp i det ene bedet når vi hadde dugnad i våres, for de plantene vi hadde passet ikke helt. De ble ikke helt det vi hadde trodd de skulle bli…

Litt oppdatering på Bestisen ;o)) I går fikk hun reise hjem fra sykehuset, bare dagen etter operasjonen. Hun følte selv at hun orket det, og syntes nok at det var godt å komme hjem igjen. Årsaken til at hun var i “så god form”, var at kirurgen hadde benyttet seg av kikkhullskirurgi, noe som ikke er så stor påkjenning på kroppen. Kusinen og jeg skal en tur til henne i kveld, og vi tar med oss det vi skal spise å ordner med, så slipper hun å styre så fælt.

Det har bare blitt snarturer innom bloggen for å skrive et innlegg, men jeg har ikke fått lest så mange av deres innlegg og kommentert… Akkurat det er noe jeg alltid koser meg med, men etter at jeg begynte å jobbe for fult på mandagen har jeg ikke hatt så mye energi til det….

#høst #blomster #planter #stauder #syk #uvel #operasjon #besøk #blogg

16 kommentarer
    1. god morgen.Her var heller ikke formen på topp i går,vi tok en biltur men måtte ha flere stopp så jeg fikk benytte toalett,da blir ikke kosen ved en tur helt som den skal være,håper magen oppfører seg bedre i dag 🙂 håper du også får en bedre dag i dag og fortsatt god bedring til bestisen din 🙂

    2. Tone V. Vinningland: Man må ta vare på sine venner, og selv har jeg ikke så mange så det er ekstra viktig å ta vare på de jeg har ;o)) Fikk melding fra henne i sta, da hadde hun tatt seg den første turen ut ;o))

    3. annebe: Sola kan virkelig gjøre underverker ;o)) Vi hadde en veldig hyggelig kveld, med god mat og samvær. Plutselig dukket også niesen til Bestisen opp, så det ble ekstra hyggelig ;o))

    4. frodith: Ja ufrivillig trim er ikke noe gøy… Jo da, jeg trengte de andre tingene også, men jammen glemte jeg ikke noe mer også. Heldigvis var Kiwi oppe lenge hos Bestisen, så jeg fikk det jeg skulle ha. Hue under armen, og armen i bind!!

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk ;o)) Etter forholdene er Bestisen i ganske god form. Fikk melding fra henne tidligere i dag, og da hadde hun gått seg en liten tur rund blokka for å få litt luft ;o))

    6. fruensvilje: Usj, leit du også fikk dette…, ikke noe festlig og i allefall når man ikke er hjemme å i nærheten av toalettet. Formen min var ikke så ille i går heldigvis, og jeg hadde en kjempefin kveld hos Bestisen sammen med kusinen og niesen ;o)) Ha en fortsatt fin søndag ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg