Jeg BLE sliten…

Første dag på jobb som 100% friskmeldt er over, og jeg skal ikke lyve å si at det gikk helt greit… Dagen ble lang for meg, og jeg BLE veldig sliten i armene og ryggen mot slutten. Jeg er jo ikke noe flink til å ta pauser og reise meg opp. I stedet sitter jeg i timevis, og reiser meg bare opp når jeg faktisk MÅ. Kanskje jeg må begynne å sette på en påminnelse, en gang i timen sånn at jeg får strekt på bena og gått meg en runde.

Det ble også veldig lite søvn på meg i natt, og det var ikke bare for at jeg la meg for sent. Når jeg først kom under dyna var det umulig å lokke fram noen søvn. Rommet var mørkt, ingen forstyrrende lyder og jeg var helt avslappet i kroppen, men det hjalp ikke mye for søvnen uteble den. Håper ikke det blir sånn i natt også, for det holder med natt uten søvn!

#arbeid #sliten #friskmeldt #armer #rygg #søvnløs #slitsomt #sove #blogg

12 kommentarer

Siste innlegg