Er det som å føde??

Ja, jeg må bare spørre om det for tanken kom til meg etter at jeg over flere dager har vært så ekstremt hard og treg i magen, og når man sitter der å ikke får gjort det man skal så kommer assosiasjonene.

Man sitter der og klemmer å presser på samme måte som når et barn skal fødes, men uten flere tilstede og smertene, for det gjør jo sjelden vondt å ha hard mage. Hvorfor jeg spør om dette er for jeg har jo ikke selv født barn, så jeg vet ikke hvordan det er. Barnet kommet jo stort sett etter noen timers hard jobbing, men den harde magen kan jo holde på i flere dager, ja opptil en hel uke innen det hele er over. I tillegg til masse ubehag der i mellom….!!

Du syntes kanskje det er et dumt spørsmål og de to ikke kan sammenlignes, men siden jeg ikke kan sammenligne så spør jeg uansett hvor dumt det måtte høres ut!

young man have constipation or diarrhea problems

Licensed from: tomwang / yayimages.com

#toalett #mageproblemer #hard #mage #forstoppelse #spørsmål #erdetsånn #sensommer #august #lørdag #blogg

8 kommentarer
    1. Ja det kan ikke sammenlignes…ja, det kan være likt i Ã¥pningsfasen av en fødesel..men selve fødeselen er sÃ¥ smertefulll at det kjennes som om hele kroppen rives i to! ( jeg hadde ingen smertelindring da…) SÃ¥ ja..det kan sammenlignes med begynnelsen av fødselen..

    2. Jeg har jo ikke født selv, men kan regne med det er MYE mer smerter involvert i fødingen ja 😀 Men selve PRESSINGEN kan kanskje være litt lik, men altså MINUS rier og alt det der 😉

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Man tenker på så mye rart når man sitter der, og ikke får til noe som helst. Da kommer tankene. Nei, det er nok noe helt annet å føde barn;o))

    4. frodith: Ja, man kan nok ikke sammenligne riene og smertene… Jeg tenkte nok mer pÃ¥ den forferdelig pressingen, for den kan være slitsom for en stakkar som ikke fÃ¥r til noen ting ;o))

    5. Jeg har født én gang og det er nok bare pressingen det kan sammenlignes med ja, hehe. Jeg hadde ingen smertelindring og reiv senga omtrent istykker under riene. Dessuten måtte han tas med sugekopp uansett hvor mye jeg presset, men selve pressingen er slitsom og vond uansett hva som skal ut. Håper magen din blir iorden snart! :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg