Drypp, drypp og plask

Hadde det ikke vært for at jeg var så vanvittig trøtt til morran i dag, ville det vært deilig å våkne til regnet som trommet på vannbrettet og på vannpytten utenfor. Det ble litt lite søvn på meg i natt, og slettes ikke for at jeg la meg sent… Nei, jeg krabbet relativt tidlig i seng, ettersom jeg måtte være tidlig på jobb i dag. Det hjelper så lite når man ikke får sove… Jeg tror ikke at jeg har sovet tilsammen mer enn et par timer, og det er alt for lite, jesp!!

Rain
Licensed from: kamchatka / yayimages.com

Ettersom jeg har time til å ta en ny tattis i dag, var jeg nødt til å ta bilen til byen… Det er jo vegarbeide overalt i Oslo, og stengte tunnelløp og innsnevringer over alt, så jeg var veldig spent på om jeg kom til å måtte stå i kø. Heldigvis så gikk det radig hele veien ned, og jeg brukte ikke lang tid i det hele tatt. Noe av årsaken er nok at ferien har begynt, men at jeg kom meg avgårde ganske tidlig. Det blir sikkert litt mer trøblete når jeg skal dra fra jobb i dag tenker, selv om at jeg skal dra tidlig… Jeg krysser fingrene for at det ikke skal bli for ille.

Å nå, en rykende varm kopp kaffe for å sparke i gang kroppen, og rulle øyelokkene ordentlig opp :o))

#regn #vått #trøtt #veldigtrøtt #vegarbeide #trafikkproblemer #tattis #tatoering #sommer #juli #tirsdag #blogg

8 kommentarer
    1. frodith: Det er godt jeg har nok med arbeidsoppgaver pÃ¥ jobben…., ellers kunne det ha blitt et problem. Gleder meg til ny tattis, men bare en liten en med tre ord denne gangen :o))

    2. Det kom noen byger idag men det skal trolig bli bedre siden i uka. Er trett her jeg sitter men må vaske litt klær før puta er der. Ha en fin kveld.

    3. Helge: Været bedret seg utover formiddagen, og det kom heldigvis ikke mer regn. Nå ser det ut til at det blir klarvær til kvelden :o)) Ha en fin kveld du også!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg