Det er lov å være barnslig….

Om det er så veldig barnslig vet jeg nå ikke, for det er jo ikke akkurat underlag til kopper og glass jeg lager… Jeg syntes jo det er så gøy å lage forskjellige ting av Hamas perler, og jeg har begynt å få en del forskjellige farger også.

Jeg har snoket en del på Pinterest, og funnet en del fine mønstre som jeg har begynt å teste ut… Det er gøy å lage noe annet enn det “alle andre” lager av disse perlene. Jeg har lagret ganske mange forskjellige prosjekter på Pinterest profilen min, og innimellom går jeg inn å velger ut noe som jeg har har lyst til å lage.

I går var en sånn dag hvor jeg ikke orket å gjøre så mye, så jeg bestemte meg for å være litt kreativ å prøve ut noen av de mønstrene jeg hadde lagret. Det tar tid å lage de store prosjektene, så jeg fikk ferdig kun 4 stykker denne gangen, og nedenfor kan du se de jeg laget :o))

Denne fikk jeg lyst til å lage med tanke på terrorhandlingene i London på lørdagen…

Har du forsøkt å lage noe annet enn underlag til kopper og glass av Hamas-perler?

#hamas #perler #hamasperler #hobby #prosjekter #lekogmorro #gøy #leken #juni #sommer #blogg

14 kommentarer
    1. Så flott! og det er jo et herlig avbrekk fra andre håndarbeid..så det er vel ikke barnslig..vi har jo tegnebøker og fb spill som ihvertfall er barnslige..så javel..om det er det..så er jo det fint..at man beholder barnet i seg…hihihi…Flott og fargerikt! likte veldig godt det øverste ja..:-)

    2. Jeg synes ikke du er barnslig, langt i fra. Du er kreativ og har en flott hobby, tenker jeg. Så er jo resultatene her fine da!!! Er det Hamasperler de heter. Det var nytt for meg. Jeg har holdt på med dette jeg også da barna var mindre. Du har tatt hobbyen et skritt videre når du er på pinterest.

    3. Helge: Tusen takk :o)) Når jeg var barn gjorde jeg ikke det, men nå syntes jeg faktisk det er gøy. Desto mer inviklet mønsteret er, jo mer gøy er det :o))

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk :o)) Jeg elsker å drive med slike ting, og desto mer innviklet mønsteret er desto mer gøy er det å lage dem :o)) Det er veldig mange voksne som driver med dette, noe jeg ser når jeg snooker rundt på Pinterest :o)) Jeg er veldig glad i det første bilde selv jeg :o))

    5. Å ha noen hobbyer å pusle med er jo bra som avkobling ! Det her var fine farger og mønster… Så du hadde handla blomster også :)) God natt og fin morgendag <3

    6. toveview: Tusen takk :o)) Det er en interessant hobby, hvor mange av mønstrene kan være veldig innviklet. Noe som er veldig gøy å bryne seg på! Det finnes veldig mye spennende på Pinterest :o))

    7. annebe: Jeg liker å leke meg å leke meg med disse perlene, og lage noe som ikke alle lager. Fikk tips fra Connie om å sette de i ramme, og det syntes jeg var en god ide :o)) Ja nå bare måtte jeg se å få plantet, for det så virkelig trist ut i balkongkassa og på graven. Ha en riktig god natt du også :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg