Litt shopping….

Jeg er ikke akkurat kjent for å ta noen pauser når jeg er på jobb utenom lunchen, som f.eks. 5 – 10 for en kopp kaffe. De aller fleste gjør det, men jeg er en sånn person “SOM BARE SKAL” og da blir det aldri til at jeg kommer så langt som til en pause. Derfor hender det at jeg heller tar en lengre lunchpause utenfor huset.

I dag hadde jeg sitet pal foran PC’n omtrent fra jeg kom på jobb, og nakken og skuldrene min var virkelig sure på meg. Derfor bestemte jeg meg for å ta en tur ut for å handle, ettersom jeg manglet noen småting.

Jeg er veldig glad i pafymen min fra Tresor – La nuit, men jeg liker også å bruke produkter fra Body Shop. I den siste tiden har jeg brukt en mild bodymist fra Body Shop i form av en behagelig blomsterduft. Nå hadde jeg lyst til å prøve noe litt mer krydret, og fant akkurat det jeg lette etter. Italian Summer Fig, som luktet helt hærlig. Skal bruke den i morgen, og da får vi se om det samme gjelder når den kommer på kroppen. Jeg kjøpte også Eau de toilette, som er noe sterkere.

Jeg bruker ikke så mye make up, men litt pudder og concealer må til for å dekke over små ugjevnheter i huden. Nå var det nesten tomt for begge to, og jeg hadde ikke lyst til å vente til det blir helt tomt heller.

Jeg bare elsker filmen Robin Hood – Prince of Theeves, og jeg trodde at jeg hadde den på DVD. Etter å ha vært igjennom de få filmene jeg har spart på, fant jeg ut at jeg ikke hadde det. Jeg har hatt den på VHS en gang, men alt jeg hadde av det har blitt kastet. Så når jeg var nede på Oslo City i dag stakk jeg innom Platekompaniet, for å se om de hadde den. De hadde kun en film igjen på Blu ray, og den bare måtte jeg ha vettu. Har ikke sett den enda, det kan vente til i morgen tenker jeg :o))

#shoppe #lunch #kaffepause #oslocity #bodyshop #duft #parfyme #bodymist #pudder #concealer #dvd #film #robinhood #princeoftheeves #onsdag #april #blogg

6 kommentarer
    1. kjekt å samle opp litt pause når en har den muligheten ) heldige du som kan bruke parfyme,det kan ikke jeg,slike dufter gjør meg tett og jeg får hodepine ( kos deg med ny film da

    2. fruensvilje: Jeg er glad for at jeg kan styre, til en viss grad, pausene mine og lunchen. Da kan jeg ta meg en runde rundt omkring jobben. Jeg tåler heldigvis de fleste parfymer, men “kan” ha problemer med de som er veldig krydret og sterke i duften.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg