God kveld

Tenkte jeg bare skulle stikke innom for å ønske alle en fortsatt fin kveld, og håper dere har hatt en fin mandag!

Selv har jeg hatt en ganske fin og avslappende dag, hvor jeg har ladet batteriene og forsøkt å få opp enrginivået. Formen var ikke helt på topp i dag, så derfor har jeg holdt meg innendørs. Jeg hadde tenkt at jeg skulle gå ut å klippe ned noen inntørkede stilker på havehortensian min, og fjerne litt ugress i et annet bed. Det hadde vært en fin dag å gå ut, for himmelen var blå og solen sto høyt på himmelen. Er ikke formen der, så er ikke der. Kanskje den er bedre i morgen, sånn at jeg kan ta en liten runde etter jobb i morgen.

Lekte meg litt på snap i sta, og vips så ble jeg en klovn gitt :o))

#godkveld #kveld #vondter #lade #batteriene #vårrydding #blomsterbed #klovn #mandag #april #blogg

14 kommentarer
    1. EtVennligPuff: Hehe… Skuldrene er nå i allefall senket til en normalt nivå, og kroppen føles ganske harmonisk. Så hvis det fortsetter i morgen, så tror jeg det blir en fin dag. Natti natt!

    2. Så søt klovn!! herlig!! hihih..ja du får passe deg å ikke gjøre for mye..håper du snart blir bedre…ikke gøy å gå sånn å skrante.. ha en god kveld!

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Hihihi, man må jo bare leke seg litt…. Man har ikke mer morro, enn det man lager på seg selv vettu :o)) Nei, det tar på å hele tiden ikke være i form, men det er viktig å ikke tenke for negativt… Da blir man stående på stedet hvil. Ha en fortsatt god kveld.

    4. fruensvilje: God formiddag :o)) Formen er nok litt bedre i dag heldigvis. Jeg er på jobb i dag, og da glemmer jeg fort at kroppen ikke helt spiller på lag. Nok å gjøre så det holder hele dagen :o))

    5. Hihi, så artig bilde! Idag er det også fint vær, men mye vind. Hagearbeid er best å vente med til formen er bra, og det er ikke noe jobb som det haster med men er godt å få gjort. Jeg skulle også ha frisert litt mer i bedene, – får satse på i påskeferien. :o)

    6. Hanne Beate: Hehe, man må by litt på seg selv vettu :o)) Det blir nok til at jeg også venter til nermere påsken, for jeg kjenner at det er ikke noe energi igjen etter arbeidsdagen er over. Ha en fortsatt fin ettermiddag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg