Jack Taylor

Når jeg ikke finner noe spennende å se på TV, så stikker jeg over på Netflix for å finne en spennende film eller serie. Forrige dagen var jeg inne, og kom over en Irsk serie som heter Jack Taylor. Det er en ganske mørk og litt dyster serie, men samtidig veldig fin.

Den handler da om den tidligere politimannen Jack, som drikker for mye, som stadig havner i slosskamp, roter seg stadig bort i trøbbel. Med andre ord serien har alle de klassiske punktene som en sånn serie skal ha. Jack Taylor spilles av den skotske skuespilleren Iain Glen, som også har vært å se i bl.a. Game of Throne og Lara Croft Tomb Raider + mange andre roller.

Serien består av ca 1,5 timers episoder, og så langt ligger det 6 av dem på Netflix. De siste 3 som er produsert i 2016 er ikke lagt til enda, men jeg håper de legger dem ut i løpet av året.

#jacktaylor #netflix #tvserie #serie #iainglen #spenning #krim #blogg

2 kommentarer
    1. Ja det er herlig nÃ¥r man finner serier man liker..men irriterende nÃ¥r ikke det gÃ¥r videre..nÃ¥r det mangler episoder…Jeg har ting jeg tar opp pÃ¥ tv som jeg ser pÃ¥ nÃ¥r det er lite en dag..alltid mye pÃ¥ lager der..hihi. Ha en god dag!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Det er mange ganger vanskelig å finne noe å se på hos Netflix, for det er så mye å velge i. Denne serien er faktisk veldig bra, til tross for at den er litt mørk. Jeg tar også opp en del, men mest på lørdagene hvor utvalget er større og krasjer med hverandre. Ha en fin tirsdag :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg