Grått, grått og atter grått!

Ute har det vært en ordentlig drittdag, regn, tåke og bare helt grått å trist. Det passer egentlig perfekt på humøret og formen min i dag, for jeg er så vanvittig sliten og trøtt i kroppen.

Jeg har vært til behandling i dag, og det tar som allid nesten knekken på meg. Vanligvis pleier jeg å begynne timen med å sykle en stund, men i dag var begge to opptatte så jeg måtte finne på noe annet i stedet. Da ble det steppen på meg i stedet i noen omganger. Jeg pleier jo å gå på den en eller annen gang i løpet av timen min allikevel, så det var greit å ta den først. Siden før helga har jeg hatt så vondt i høyre skulder, noe jeg nevnte for Vegard å han gikk løs på sener og muskler å fikk løsnet litt opp.

På lørdag kom det et heftig snøfall, men etter gårsdagens og dagens mildvær har mye av snøen på veiene smeltet bort. Regner allikevel med at det kan være glatt på morningen. Da har det nok frosset til sånn at man må gå forsiktig når man skal på jobben.

Jeg måtte ha med et par bilder av jentene også, som alltid venter på meg når jeg kommer hjem. Som regel ligger ronja oppe på kloretrommelen i entreen, mens Vinja ligger på senga, og når jeg setter nøkkelen i døra kommer de å sitter der som den rene velkomstkommiteen :o)) Vinja er vel den som viser mest glede, for hun kommer å stryker seg inntil meg. Går opp på to ben å strekker seg for å få kos, og det får hun jo vettu :o))

#vær #regn #tåke #tiner #sliten #trøtt #behandling #trening #katter #ronja #vinja #minekatter #velkomst #velkomstkomite #februar #mandag #blogg

14 kommentarer
    1. BforB: Du har så rett, Oslo er virkelig grå når den først er grå, hihi!! Kattene mine er tvillinger, så det er vel derfor de ligner på hverandre. Når du ser dem ved siden av hverandre så ser man forskjellene veldig godt. Ronja er nesten helt grå, bortsett fra litt hvitt på magen, mens Vinja ligner mest på pappan sin som var en ekte Norsk Skogskatt, bare at hun er grå der andre av rasen er brunaktig eller svart :o))

    2. SÃ¥ koselig med katter som velkomst komite..Min sitter ogsÃ¥ i oppkjørselen pÃ¥ sommeren og venter..og følger oss inn.. De er jo sÃ¥ søte… Veldig grÃ¥tt og trist her i dag..men det er vÃ¥r..sÃ¥ vi fÃ¥r bare ta det med oss og tenke fremover..Ha en god dag!

    3. fruensvilje: Knis, i dag plasker regnet ned her i Oslo, men det er egentlig greit :o)) Det renser opp å vasker bort litt mer snø, så jeg klager egentlig ikke! Ja det er veldig hyggelig når de sitter innenfor døra, og venter når jeg kommer hjem :o))

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Det er de som pÃ¥stÃ¥r at katter ikke hviser glede, men da tror jeg ikke de har katt selv. Mine viser helt klart glede over Ã¥ se meg, og over andre ting :o)) Det er vÃ¥tt her i Oslo ogsÃ¥, sÃ¥pass mye at jeg var klissvÃ¥t da jeg kom pÃ¥ jobb… Vel fra skuldrene og ned, men det tørker fort nÃ¥r man kommer inn i varmen :o))

    5. Marit: Hehehe, jeg håper innerlig at han ikke hopper opp når han hilser. Da trenger man litt krefter til å holde igjen. Kattene er herlig, og mamsen syntes jo at de er de vakreste som finnes :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg