Dette skjer ikke ofte…

Kattene mine er stort sett gode venner og aksepterer hverandre, men de er ikke så glad i å dele. Det gjelder i grunnen alt, mat, leker eller plass! Ligger de på senga mi og sover, så er det i hver sin side av senga. Innimellom så sloss de så tovene fyker, men det går fort over igjen :o))

Derfor ble jeg litt overrasket da jeg kom ut i entreen på formiddagen, og fant dem begge oppe på klorestativet. Jeg tror vel ikke at Ronja var veldig happy for å få besøk av Vinja, for det var jo henne som lå der først. Man kan nesten se det på ansiktsutrykket hennes at hun helst ville ha ligget der helt selv. Man kan jo ikke noe annet enn å bli glad i disse to pelsdottene 💕

Nå i kveld lå Ronja lenge i fanget mitt og koste seg, og da passet jeg på å takle noen av tovene hun hadde på magen. Jeg brukte børsten på henne, for den lugger ikke sånn som stålkammen gjør. Når jeg var ferdig var flere av tovene på magen borte, og de andre skal jeg gå løs på i morgen :o)) Hun var så fornøyd over å bli kvitt dem at hun løp rundt med høy haleføring en stund, og mjauet, hihihi!!

#katter #søstre #venner #uvenner #dele #velvære #pelsstell #tover #børste #februar #blogg

6 kommentarer
    1. Vinja og Ronja er helt utrolig fine 😻 De minner meg om min egen pelsdott hjemme selvom R & R har mye flottere pels 😻😻😽😽😽

    2. SÃ¥ koselige bilder! de er jo søte da! Min blir ogsÃ¥ fornøyd nÃ¥r jeg tar tugger…mÃ¥ jo være deilig ja…:-)

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk :o)) For en gang skyld var mobilen i nærheten, så jeg rakk å ta bilde av dem, for som du vet er det ikke lett å knipse bilde av disse dyra våre. Sitter de i en fin posisjon, så gjør de ikke det når kamera er klart, hihii! Ronja fikk seg en runde med børste og saks på morran i dag, og da det ikke lugget fikk jeg gjort meg klar :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg