Opp å hoppe

Til tross for at jeg ikke var på jobb i dag, kunne jeg ikke ligge å dra meg til langt ut på formiddagen… Jeg hadde time til trening/behandling kl 10:30, men jeg så ikke akkurat fram til timen. Kroppen var død og viljeløs og smerter både her og der. Det er på sånne dager at jeg tenger treningen mest, for selv om jeg blir utslitt så får jeg mer energi i kroppen og blir noe mykere!!

Mens jeg satt og gjorde meg i stand, og fikk i meg litt mat sto Solan og Ludvig å stirret på meg. De fulgte med på alt jeg foretok meg, med kulerunde øyne :o))

Ute snødde det ganske bra i det jeg skulle dra avgårde, og da jeg forsøkte å spyle den skitne frontruten så frøys det på med en gang. Jeg trodde først at jeg måtte ut å skrape, men heldigvis sparket varmekablene i ruten inn så jeg slapp det.

Det ble en tøff behandling i dag, som startet med x-antall minutter med sykling. Han var veldig forsinket, så jeg satt å tråkket i vei til knærne mine begynte å protestere. Jeg fikk forsøkt meg på noen nye øvelser som var tunge, men ikke verre enn at jeg klarte å utføre dem. Jeg er jo litt stolt over at jeg orket å gjøre dem, men lett var det neimen ikke.

Jeg har nå flydd så mye til behandling og lege i 2017 at jeg allerede har gått over på frikort. Vegard sjekket det for meg, men før jeg får selve frikortet i posten må jeg betale for behandlingene. Jeg får jo det tilbakebetalt når kortet kommer. Fælt vettu at jeg allerede har kommet dit, men siden det blir mange flere behandlinger utover, så er det jo bra for min økonomi :o))

Når jeg kom hjem kjente jeg at det hadde vært deilig å kunne synke ned i godstolen. Kunne ikke det for bestis Anne og jeg hadde avtalt at hun skulle komme til meg ved 12 tiden, for at vi skulle dra ned på Deichmanske bibloteket for å se etter noen bøker om Østensjøbydelenes histore.

Hvis du lurer på om jeg tok på meg det nye pannebåndet når jeg dro ut, siden det var så surt og kaldt i dag. Nei, jeg gjorde ikke det, og jeg angret litt for jeg ble veldig kald på ørene etterhvert.

#morgen #tidlig #solan #ludvig #behandling #trening #frikort #tungt #hardt #pannebånd #deichman #biblotek #østensjø #bydel #februar #vinter #blog

10 kommentarer
    1. Når det kommer noe positivt ut av behandlingen er det lurt å prioritere det uansett hvordan man føler seg :)) Du må ta på det fine pannebåndet vettu.. er jo vinter :)) Fiiiine Solan og Ludvig :)) Kos deg med fredagskvelden <3

    2. I forhold til frikort, sÃ¥ hadde jeg en fin setning nÃ¥r jeg fløy mye til lege…FFF= frikort før februar!! Er en grunn til det..sÃ¥ da trenger men det..sÃ¥ det er bra den ordningen finnes! Flink som kom deg pÃ¥ behandling selv om du egentlig ikke orket! HÃ¥per dagen har vært fin etter det! God kveld og helg!

    3. annebe: Jeg skal nok ta det på når jeg går på tur neste gang :o)) Treningen er veldig viktig, og den må prioriteres uansett, hvis jeg skal ha noen sjangse om å få tilbake mer bevegelighet i kroppen. Sånn på tampen av fredagskvelden, ha en fin kveld :o))

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Fin setning det der, men jeg klarte det nok ikke før februar jeg gitt ;o)) Det er godt Ã¥ ha fÃ¥tt det, ettersom det kommer til Ã¥ bli mange besøk hos fysio og lege utover. Dagen ble ikke sÃ¥ ille den….., begynte dÃ¥rlig men kom seg etter hvert :o))

    5. Kan tenke meg de følger med godt ja 😉
      Bra å få behandling da ^^ Og egentlig greit å få det ganske raskt, så sparer man jo veldig mye penger, spesielt når det er nødvendig behandling 🙂 Bruker å få det ganske tidlig selv ;o

    6. HÃ¥per du har glede av behanlingene og at det hjelper. “Opp Ã¥ hoppe”, det var det jeg faktisk tenkte i dag like før jeg sto opp. MÃ¥ gjøre en masse idag før jeg drar til mine foreldre. Far har bursdag imorgen samme dag er det morsdag sÃ¥ vi feirer idag. Vi blir vel endel men en søster av meg er i Krakow i embets medfør sÃ¥ hun kommer ikke i selskapet. 12 februar er datoen da OL pÃ¥ Lillehammer startet i 1994. Ha en fin lørdag

    7. Søtmonsen ): Veldig greit med frikort tidlig når man vet at det blir mange behandlinger framover :o)) Jeg vil jo prøve å få kroppen i bedre form etterhvert :o))

    8. Helge: Jøss, er det virkelig så lenge siden OL på Lillehammer, som tiden flyr.

      Det føles ikke akkurat som glede mens jeg er til behandling og rett etter, men dagen derpå er jo kroppen litt mer beveglig å føles bedre :o)) Gratulerer til din far på fødselsdagen, håper dere får ein fin feiring :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg