Ut på luftetur

Etter ha sittet foran PC’n fra jeg kom på jobb til midt på dagen uten noen pause, kjente jeg at jeg trengte å lufte hodet mitt. Derfor slang jeg på meg boblejakka å gikk ut i den friske luften. Det var så pass friskt at jeg dro skjerfet godt rundt halsen, og dro opp glidelåsen i jakken så høyt den gikk. Jeg klager ikke på at det var kjølig for det var godt å kjenne den kalde luften i ansiktet.

Det var lite folk ute i byen på formiddagen, noe som overrasket meg litt. Vanligvis er det fult av folk som vimer rundt i butikkene, men kanskje de ikke har noe penger igjen etter en massiv julehandel 😱 Eller så kanskje det bare var litt tidlig enda!

Da jeg begynte å hekle litt her om dagen, så hadde jeg egentlig ikke den heklenål str jeg skulle ha. Garnet jeg hadde kjøpt sa at jeg skulle bruke 1,25 eller 1,50, mens den minste str jeg hadde var 3,5. Det gikk helt fint å hekle med den, men jeg syntes ikke at det ble så pent. Så da jeg først var ute i lunchen stakk jeg inn på Oslo City og garnbutikken. Jeg kjøpte like godt begge størrelsene så har jeg.

Nå skal jeg begynne helt på nytt, og med et annet mønster enn jeg først hadde startet opp med. Bilde kommer etter hvert som jeg kommer litt i gang.

#vær #klarvær #luftetur #lunch #tirsdag #håndarbeide #hekle #heklenål #blogg

6 kommentarer
    1. Når man sitter foran skjermen hele dagen må man ha litt avveksling, og lunsjpausen er jo min fritid så da stikker jeg ofte ut. Jobben mi ligger jo midt nede i Oslo sentrum, og da rekker man jo å springe litt rundt i pausen ?? Ha en god kveld videre du også!

    2. Hode mitt hadde godt av den friske fisk slutten, knis! Jeg prøvde meg på litt frihåndshekling i sta, men det ble ikke noe fint så jeg må nok finne frem et mønster. Når jeg kommer ordentlig i gang skal jeg legge ut et bilde eller to ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg