Jeg bare elsker dem 💕

Men det er ikke bare jeg som er begeistret for mummi-koppene mine. Mine to venner Vexy og Hackus syntes også at de er fine. Spesielt den røde med bilde av lille My som jeg fikk til jul, og så fort jeg finner den fram er det der på pletten for å se på den å passe på den :o)) Frodith har Salt og Pepper, mens jeg har Vexy og Hackus 💕

Første gangen jeg så disse var på bloggen til Tone Voung Vinningland, som tidligere var på blogg.no, men som nå har flyttet til nouw. Du finner hennes fine blogg HER. Jeg syntes at koppene var fine, men tenkte først at det ikke var noe for meg. Det var bare det at jeg ikke klarte å glemme dem, og ved neste besøk hos Kitchn kjøpte jeg min første kopp… Siden har det blitt flere, nå har jeg 11 stk., og mangler kun en for at det skal gå opp :o))

Ingenting er som å starte dagen med en eller to gode kopper kaffe ☕

#godformiddag #kaffe #kaffekopp #mummi #smurfer #vexy #hackus #blogg #onsdag #desember

19 kommentarer
    1. Fint krus og artige figurer :)) Moro Ã¥ ting man liker og da er det fint Ã¥ spare pÃ¥ hele serien …En kaffekopp mÃ¥ man ha for Ã¥ kose seg..bare ikke pÃ¥ kvelden for min del <3<3

    2. annebe: Jeg har virkelig blitt glad i disse koppene… Jeg er jo et krusmenneske, og tenkte lenge at disse koppene ikke rommet sÃ¥ mye. Det gjorde de vettu, for det gÃ¥r like mye i en mummi-kopp som i kruset jeg pleide Ã¥ bruke før :o)) Her gÃ¥r det helt fint med kaffe sent pÃ¥ kvelden ogsÃ¥ :o))

    3. Ja jeg lurer på om jeg skal begynne å spare på de jeg også..Elsket jo mumi som liten..og det er jo morsomt å ha noe i en serie..ja, jeg tror jeg skal ønske meg kopper til bursdagen min jeg også..hihih. Så mange du har fått alt da! herlig! og de figurene dine var jo morsomme da..ser nesten ut som smurfer?! ha en god dag! og kos deg med kaffe i my sin kopp!

    4. Ã…h, de koppene er fine, – jeg samler ogsÃ¥ pÃ¥ de.😊 PÃ¥ Kitch’n har de ofte tilbud pÃ¥ de, og noen har jeg fÃ¥tt som blodgiver. Det er ikke alle blodbanker som har de, men der jeg gir nÃ¥ fÃ¥r man sÃ¥nne. Hver sommer og vinter gir de ut en ny kopp, og disse pleier Ã¥ bli ekstra verdifulle. Koselig kopper og gode Ã¥ drikke av!😊 Søte Vexy og Hackus var ogsÃ¥ da!💕

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, Vexy og Hackus er smurfer, men jeg tror ikke at de var med fra starten av. Veldig mange fine motiver i mummi serien, så du kan velge og vrake!

    6. Hanne Beate: De jeg har kjøpt selv har jeg fått tak i når de har hatt tilbud. Jeg har virkelig blitt heftig og begeistret, hihi, for mummi kopper og andre fine produkter derfra ?? Vexy og Hackus er noen fine små skapninger, og de kommer ganske godt over ens med kattene også ??

    7. karidansen: Kan det være den søte Mymlen du mener kanskje? Hun er veldig forfengelig og jålete, sies det ?? Jeg syntes det er hyggelig å kunne sette på noen kopper med litt karakter, og det har jo disse.

    8. Heia 🙂 SÃ¥ fine Mummi kopp 🙂 Jeg fikk ogsÃ¥ Lille My … to faktisk 🙂 til jul. de er sÃ¥ fine 🙂 Og takk for at du linker Nouw bloggen min Vera …. hvem vet om jeg kommer til Ã¥ komme tilbake til blogg.no…. snart 😉

    9. Tone V.: Lille My koppen er så søt, men det er jo mange av de andre også. Problemet nå er jo å finne ut hvem jeg skal bruke når en ny dag kommer ?? Bare hyggelig å kunne linke deg vettu ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg