Det var lenge siden

Da jeg hadde bursdag for et par dager siden, tikket gratulasjonene inn på Facebook i alle former.

En venninne fra barne- og ungdomstiden hadde gravd i fotoalbummet sitt fra 1970-tallet å funnet et bilde av meg. Det er tatt hjemme hos henne, i anledning hennes egen bursdag i mars. Akkurat hvilket år dette var er jeg ikke sikker på, men med tanke på hårfarge og klærne så tipper jeg at det er før jeg fylte 18 år. For like før 18-årsdagen min farget jeg håret mitt svart for første gangen, og på dette bilde har jeg forsatt min egen hårfarge, som var brun da.

Jeg lo godt for meg selv da jeg så fargene på klærne mine, for de var så typisk 70-tallet. Oransje polo under en burgunderaktig genser. På toppen av det en noe ubestemmelig blåfarge på sjalet (som jeg faktisk har heklet selv) Tror ikke at jeg noen gang har kastet det, så det ligger sikkert på loftet. Tror jeg må opp der å rydde en dag, for det er flere ting jeg misstenker kan ligge gjemt der oppe som jeg vet jeg ikke har kastet.

Uansett så var det artig at hun la ved bilde :o))

#gamleminner #minner #70tallet #klær #farger #upassende #gøy #meg #megselv #blogg

12 kommentarer
    1. Så utrolig morsomt å se. Du var ung og vakker. Nå er du fortsatt vakker og sikkert blitt 29 år, som alle oss andre, he-he 🙂 Den petrol blåfargen og vinrødt har jo også denne høsten vært en slager på både klær og interiør. Så moter kommer og går hele tiden. Nei, du må nok gjøre deg en tur opp på loftet. Spennende å dra på skattejakt hos en selv. Ha ei fortsatt fin jul du!

    2. toveview: Tusen takk :o)) Ja du har helt rett, jeg fylt 29 år +++……. osv ;o)) Helt greie farger egentlig, og jeg hadde ikke hatt noe i mot å gå i dem nå heller jeg, men kanskje ikke samtidig, hihi!!

    3. fruensvilje: Jeg hadde aldri sett bildet før hun la det ut på Facebook, men jeg syntes det var artig. Hadde en fin bursdagsfeiring sammen med gode venner, og takk for gratulasjonen. Ha en fortsatt fin kveld :o))

    4. Morsomt å se bilder fra “Gamle Dager” Vi syntes jo vi var fine, men når jeg ser tilbake synes jeg ikke 70-tallsmoten var så lekker, verken med hensyn til klesstil eller innredning. Men : Det hadde unektelig sin sjarm!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg